ابهام بزرگ در مورد ترکیب جواد نکونام؛ چرا رضاوند همیشه فیکس است؟

ابهام بزرگ در مورد ترکیب جواد نکونام؛ چرا رضاوند همیشه فیکس است؟

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال از عملکرد آرش رضاوند اصلا راضی نیستند و از دید آنها، مشخص نیست جواد نکونام چه اصراری به استفاده از این بازیکن دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برابر ملوان قرار گرفت و با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. جواد نکونام امید داشت این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد تا اختلاف آبی‌ها با رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس به ۴ امتیاز برسد اما به هر روی این اتفاق رخ نداد.

درحالی که استقلال دو بازیکن باکیفیت خارجی به نام‌های دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا را جذب کرده است اما خبری از آن‌ها در ترکیب اصلی دیدار با ملوان نبود.

بسیاری بر این باور بودند که حداقل یکی از این دو بازیکن به ترکیب اصلی استقلال در بازی دوم می‌رسد اما نکونام باز هم آرش رضاوند را ترجیح داد.

داستان زمانی جالب می‌شود که آرش رضاوند ۹۰ دقیقا درون زمین حضور داشت و سرمربی استقلال اندونگ و کاکوتا را جانشین سایر بازیکنان کرد.

هواداران استقلال به‌شدت نسبت به سبک بازی رضاوند معترض هستند و مشخص نیست جواد نکونام چه اصراری به استفاده از این بازیکن دارد. رضاوند نه گلی می‌زند و نه خبر از پاس گلی است اما نکونام درکمال تعجب از این بازیکن استفاده می‌کند. البته که این بازیکن روی گل اول دیروز تیمش موثر بود.

باید دید در ادامه فصل چه اتفاقاتی برای استقلال رخ می‌دهد اما از شب گذشته بار دیگر موج جدیدی از انتقادات آغاز شده است.

۵۷۹۳