دو پاس گل و دو گل زیبا از حسین‌زاده؛ او «سوپر مهاجم» اسکوچیچ است!

دو پاس گل و دو گل زیبا از حسین‌زاده؛ او «سوپر مهاجم» اسکوچیچ است!

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده درخشان‌ترین بازیکن تراکتور در بازی با هوادار بوده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در بازی با هوادار نشانگر تیمی مدعی با ارائه بازی تهاجمی بود و این تیم توانسته در حضور پرتعداد تماشاگرانش در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران در پایان مسابقه میزبان خودش هوادار را با 4 گل شکست بدهد.

زننده گل‌های سوم و چهارم تراکتور اما پرفروغ ترین بازیکن دراگان اسکوچیچ در این دیدار بود. امیرحسین حسین‌زاده نشان داده توپ پری برای این فصل دارد. این بازیکن پس از تاثیرگذاری مستقیم در دو گل ابتدایی تیمش، گل سوم و چهارم را هم خودش توانست وارد دروازه آرشا شکوری کند.

حسین‌زاده در گل اول تراکتور با کنترل سینه‌ای زیبا، پاس گل مهدی هاشم‌نژاد را برای وی ارسال کرد و در گل دوم هم باز کنترل سینه زیبای این بازیکن بود که موقعیت گلزنی را برای تومیسلاو اشترکال ایجاد کرد.

اما بی‌تابی حسین‌زاده برای گلزنی سرانجام در دقیقه ۷۵ به پایان رسید و این بازیکن که با ورود سوکول چیکالشی به پست وینگر راست نقل مکان کرده بود، پاس ارسالی توسط دانیال اسماعیلی‌فر را با شوتی زیبا وارد قفس توری بنفش‌های تهرانی کرد تا روز پرفروغ و درخشان خود را کامل کرده باشد.

اما این پایان کار ستاره تراکتور نبود و این بازیکن در دقیقه ۸۵ این بار توانست پاس گل زیبای ریکاردو آلوز را بدون معطلی و با شوتی سر ضرب وارد دروازه حریف کند تا با ثبت دبل در این دیدار همه کار کرده باشد!

وینگر سابق استقلال در زمان فرهاد مجیدی، در بازی اول تراکتور برابر مس رفسنجان هم موفق به گلزنی شده بود و حالا سومین گل خود در سه بازی اخیر را وارد دروازه کرد تا نشان بدهد در اوج آمادگی قرار دارد و این بهترین خبر برای اسکوچیچ و هواداران پرشور تراکتور است.

1997