دبل تراکتور در بردن هوادار؛ هر بازی با 4 گل!

دبل تراکتور در بردن هوادار؛ هر بازی با 4 گل!

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور تبریز موفق شد در دیداری خارج از خانه، 4 بر صفر در مقابل میزبان خودش یعنی هوادار تهران به پیروزی برسد تا در مقابل این تیم دبل کند! 

به گزارش فوتبالی، تی‌تی‌ها موفق شدند در هفته سوم لیگ بیست و چهارم، سه امتیاز خارج از خانه دلچسب را در مقابل تیم مهدی رحمتی به دست آورند. دیداری که میان تراکتور و هوادار در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و قرمزپوشان تبریزی با گل‌های مهدی هاشم‌نژاد و تومیسلاو اشترکالی و دو گل امیرحسین حسین زاده، موفق به پیروزی 4 بر صفر شدند.  

تراکتوری‌ها امروز و پس از نزدیک به یک سال در یک دیدار خارج از خانه، توانستند 4 بار دروازه حریفشان را باز کنند. آن‌ها آخرین بار و تا پیش از این بازی در 13 مهر ماه سال 1402 و در هفته هفتم لیگ بیست و سوم موفق شده بودند 4 بر یک آلومینیوم اراک را در استادیوم امام خمینی(ره) اراک شکست دهند. در آن بازی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، عارف رستمی و امیرحسین حسین زاده، گلزنان تراکتور بودند. جالب این که امشب نیز نقش اول برد تراکتور را امیرحسین حسین زاده بر عهده داشت. 

تی‌تی‌ها البته آخرین برد 4 گله‌شان تا پیش از دیدار امشب را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دست آورده بودند. آن‌ها 23 اسفند 1402 و در مقابل همین هوادار به پیروزی 4 گله رسیده بودند تا در دو بازی پیاپی با هوادار، موفق به ثبت 4 گل در هر بازی شوند. دیدار برگشت آن‌ها در لیگ بیست و سوم در هفته بیستم برگزار شد و تراکتور با گل‌های گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ و دو گل رحمان جعفری توانست 4 بر دو هوادار را ببرد و این تیم را دست خالی به سمت تهران بدرقه کند.   

تراکتور حالا با 7 امتیاز موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفته و در هفته چهارم میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. دیداری که پس از تعطیلی لیگ به خاطر مسابقات ملی، 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

7899