صحبت‌های امیرحسین حسین زاده در فرودگاه پیش از راهی شدن به بلژیک

صحبت‌های امیرحسین حسین زاده در فرودگاه پیش از راهی شدن به بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین زاده بازیکن سابق استقلال که برای پیوستن به شارلوا امشب راهی بلژیک می شود، در فرودگاه امام (ره) با خبرنگار پایگاه خبری "فوتبالی" گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده درباره راهی شدن به بلژیک گفت:" خدا را شکر پس از چند مدتی که زمزمه هایی مبنی بر جدایی من بود، این اتفاق افتاد. پس از صحبت هایی که با باشگاه انجام دادم و توافقاتی که انجام شد، دو طرف بالاخره پس از کلنجار هایی که با هم داشتیم، راضی شدیم و باشگاه پس از کش و قوس های فراوان رضایت داد و موفق شدیم رضایت نامه را بگیریم و ان‌شاءالله برای توافق با تیم شارلوا راهی بلژیک می شویم."

او درباره آماده بودن برای بازی در اروپا گفت:" نمی دانم شرایط چگونه می خواهد پیش برود اما من همیشه هر جا که بوده ام همواره سعی و تلاش خود را کرده ام تا بهترینِ خود را ارائه دهم و امیدوارم که در بلژیک هم همین اتفاق بیفتد."

حسین‌زاده در پیام خود برای هواداران استقلال گفت:" یک سالی که در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم، هم روزهای خوب و هم روزهای بد را تجربه کردم و به نوعی گرم و سرد روزگار را در آن جا چشیدم، ممنونم از تمام هوادارانی که در این مدت به من لطف داشتند و از من حمایت کردند. از این خوشحالم که تیم قهرمان شد و توانستم با دلی خوش از این تیم جدا شوم و به نوعی دین خود را به استقلال ادا کردم یعنی هر چه که در توان داشتم برای سربلندی و قهرمانی استقلال انجام دادم. از این بابت خوشحالم و امیدوام لطف هواداران به من پایدار باشد و مثل همیشه هوای من را داشته باشند."

1470