5 لحظه ویژه برای استقلال برابر استقلال خوزستان؛ نکونام رفت! (ویدیو)

5 لحظه ویژه برای استقلال برابر استقلال خوزستان؛ نکونام رفت! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی استقلال در هفته سوم باید به خانه استقلال خوزستان برود. این سیزدهمین رویارویی دو تیم در لیگ برتر است. به گزارش فوتبالی، آبی‌ها شاید این 5 لحظه و صحنه و نام را بیشتر از بقیه اتفاقات در مصاف با همنام خوزستانی در ذهن داشته باشند. 

* پایان قصه جواد و استقلال

  بزرگترین غایب استقلال در بازی برگشت لیگ سیزدهم برابر استقلال خوزستان، جواد نکونام بود. بعد از پایان بازی، مشخص شد نکونام راهی هتل اقامت بازیکنان استقلال در شب قبل از بازی نشده است. 24 ساعت بعد از این بازی، همکاری استقلال و نکونام پس از یک جلسه 6 ساعته با حضور او، علی فتح‌الله‌زاده (مدیرعامل)، منصور پورحیدری (مدیر فنی)، امیر قلعه‌نویی (سرمربی) و چند نفر دیگر به پایان رسید.

* گل شماره 1000

  استقلال در بازی رفت لیگ بیست و سوم و در خانه با یک گل همنام خوزستانی را شکست داد. این گل را مهرداد محمدی زد که اولین گلش برای آبی‌ها هم بود.

 این گل، گل شماره 1000 استقلال در تاریخ لیگ برتر بود و آنها را تبدیل به اولین تیمی کرد که صاحب هزاره می‌شوند.

5 لحظه ویژه استقلال برابر استقلال خوزستان

* 8 گل

  آنچه در جریان بازی برگشت استقلال و استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم رقم خورد، باورنکردنی بود. تساوی 4 بر 4 با روندی عجیب و غریب. گل اول را استقلال زد. استقلال خوزستان، دو دقیقه بعد بازی را مساوی کرد. استقلال گل دوم را زد ولی میزبان بازهم به بازی برگشت و نه‌تنها به گل تساوی رسید که گل سوم را هم وارد دروازه فروزان کرد. نیمه اول با برتری 3 بر 2 میزبان همراه شد. استقلال در آغاز نیمه دوم، بازی را مساوی کرد و سپس گل چهارم را زد. درنهایت استقلال خوزستان بازی را مساوی کرد.

* فرهاد مجیدی وارد می‌شود

  استقلال با شکست بیرون از خانه برابر پدیده، همه امیدهایش برای قهرمانی لیگ هجدهم را از دست داد. پس از این بازی، شفر اخراج شد. 

آبی‌ها در بازی بعدی، میزبان استقلال خوزستان بودند که تبدیل شد به اولین سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال. این بازی تا دقیقه 86 با تساوی در جریان بود ولی تیمِ مجیدی در 4 دقیقه پایانی 2 گل زد و برنده شد.

* اولین، آخرین

  در رویارویی استقلال و استقلال خوزستان، از اولین گل وریا غفوری (برگشت لیگ 17)، پرو پییچ (رفت لیگ 15) و روح الله باقری (رفت لیگ 18) با پیراهن آبی رونمایی شد. در این بازی، آخرین گل ایسما (برگشت لیگ 18) هم به ثمر رسید.

5390