ادعای درویش در مورد ورزشگاه آزادی؛ به لیگ نخبگان می‌رسد

ادعای درویش در مورد ورزشگاه آزادی؛ به لیگ نخبگان می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- رضا درویش از برگزاری بازی پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه آزادی خبر داد.  

به گزارش فوتبالی، بازیهای لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که آماده نبودن چند ورزشگاه، کار مسئولان سازمان لیگ را بسیار سخت کرده است.

جدا از لیگ برتر، بزرگترین نگرانی اما برای برگزاری بازی‌های آسیایی است که دیگر نمی‌تواند در این شرایط عجیب انجام شود. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در حالی از برگزاری بازی 9 مهر پرسپولیس و پاختاکور در آزادی خبر داده که پیش از این مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرده بود که اگرچه او و همکارانش در تلاش هستند تا ورزشگاه بزرگ پایتخت را به اولین میزبانی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان برسند اما به احتمال زیاد، این ورزشگاه، آخر مهر آماده برگزاری مسابقات خواهد شد با این حال درویش گویا از میزبانی تیمش در آزادی مطمئن است! او در این مورد گفت:« انشالله اولین بازی ما در آزادی در 9 مهر مقابل پاختاکور برگزار خواهد شد و ما در این ورزشگاه میزبان هستیم.»

البته اظهارنظر درویش در این مورد به تنهایی کافی نیست و باید منتظر واکنش‌های بعدی از مسئولین ورزشگاه آزادی بود که این خبر را تایید می‌کنند یا نه. مدیر مجموعه ورزشی آزادی پیش از این اعلام کرده بود که هیچ تاریخی برای آماده‌شدن ورزشگاه نمی‌دهد و اولویتی هم برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا وجود ندارد.

رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و بزرگترین مشکل استقلال و پرسپولیس برای این بازی‌ها ورزشگاه و محل بازی است.

4326