ورزشگاه آزادی 99 درصد به لیگ نخبگان آسیا می‌رسد؛ رونالدو، این بار برابر تماشاگران!

ورزشگاه آزادی 99 درصد به لیگ نخبگان آسیا می‌رسد؛ رونالدو، این بار برابر تماشاگران!

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا امروز درحالی برگزار شد که مشخص نبود ورزشگاه آزادی به این مسابقات می‌رسد یا نه.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر درحالی آغاز شد که پرسپولیس برای میزبانی از ذوب‌آهن، اراک را انتخاب کرد.

پیش از شروع لیگ برتر حرف و حدیث‌های زیادی در مورد ورزشگاه آزادی شنیده‌ می‌شد اما درنهایت این ورزشگاه به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر نرسید تا استقلال و پرسپولیس مجبور باشند مکان‌ دیگری را برای میزبانی از رقبا انتخاب کنند.

ابتدا قرار بود بازی‌های این دو تیم در تهران برگزار شود اما نه ورزشگاه تختی و نه ورزشگاه شهرقدس به مسابقات نرسیدند.

پرسپولیس برای همین بازی افتتاحیه خود در فصل جدید را به اراک برد و طبق شنیده‌ها استقلال هم به دنبال انتقال بازی‌های خود به مشهد بود اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و احتمالا شاگردان نکونام باید در شهر قدس از رقبا میزبانی کنند هر چند هنوز مشخص نشده 

اینکه شهر قدس به هفته آینده می‌رسد یا نه و مشخص نیست اما به هر روی مسئولین در حال آماده‌سازی این ورزشگاه هستند. ضمن اینکه میزبانی استقلال در ورزشگاه شهرقدس هم هنوز مشخص نیست.

استقلال و پرسپولیس برای لیگ نخبگان آسیا به حمایت تمام هواداران خود نیاز دارند و قطعا بازی در ورزشگاه آزادی می‌تواند آن‌ها را به این مهم نزدیک کند. قطعا نمی‌توان رونالدو را به ورزشگاه شهر قدس برد و آزادی بهترین گزینه است.

طبق شنیده‌ها ورزشگاه آزادی ۹۹ درصد به لیگ نخبگان آسیا می‌رسد و شرکت توسعه و تجهیز و مدیریت ورزشگاه آزادی با فشار فدراسیون فوتبال  در تلاش است تا فضا را برای حضور ستاره‌های فوتبال جهان در ایران آماده کند.

باید دید آیا این موضوعات صرفا در حد حرف باقی می‌مانند یا آزادی واقعا به لیگ نخبگان آسیا می‌رسد یا نه. فعلا که آزادی نمی تواند از بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان، میزبانی کند.

۵۷۹۳