سوال بزرگ در مورد شرایط ورزشگاه آزادی؛ ایران باز هم باید در خارج از تهران بازی کند؟

سوال بزرگ در مورد شرایط ورزشگاه آزادی؛ ایران باز هم باید در خارج از تهران بازی کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است ورزشگاه آزادی به لیگ نخبگان آسیا هم نرسد و حتی یکی دیگر از بازی‌های تیم ملی را هم از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست‌وچهارم درحالی آغاز شده که پرسپولیس و استقلال نمی‌توانند در تهران میزبان رقبا باشند. نه ورزشگاه آزادی و نه هیچ ورزشگاه دیگری استاندارد لازم برای برگزاری بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس را ندارند و برای همین اکنون سرخابی‌ها خانه به دوش هستند. علاوه‌بر استقلال و پرسپولیس، اوضاع میزبانی تیم ملی هم پیچیده شده است. تیم ملی ایران در فیفادی پیشرو باید مقابل قرقیزستان قرار بگیرد و پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان مشخص شد این بازی باید در فولادشهر اصفهان برگزار شود.

سوال بزرگ اما در مورد آینده ورزشگاه آزادی است. برخی بر این باور هستند که مدیران خلف وعده می‌کنند و آزادی حتی به لیگ نخبگان آسیا هم نرسید و برخی معتقدند همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. در این بین مهدی نصیبی مدیر ورزشگاه آزادی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی گفت:

"در دو شیفت 12 ساعته مشغول کار هستیم. به ما گفتند به خاطر رونالدو می‌خواهید استادیوم را آماده می‌کنید که تکذیب کردم و گفتم می‌خواهیم ورزشگاه را برای تیمهای لیگ برتری آماده کنیم. چمن ورزشگاه، هیچ مشکلی ندارد. در تلاش هستیم که تا پایان مهرماه، ورزشگاه را آماده کنیم البته که هدف ما این است که ورزشگاه، به لیگ نخبگان هم برسد".

طبق گفته‌های مهدی نصیبی، ممکن است ورزشگاه آزادی تا پایان مهر ماه آماده نشود. تیم ملی ایران در تاریخ 24 مهر ماه باید برابر قطر قرار بگیرد و با این تفاسیر ممکن است ورزشگاه آزادی بار دیگر برای میزبانی از تیم ملی آماده نباشد.

5793