دبیر: تنها فدراسیونی هستیم که طرح توسعه داریم/ یکی از دوستان می‌گفت اینجا کیلویی کار می‌کنند!

دبیر: تنها فدراسیونی هستیم که طرح توسعه داریم/ یکی از دوستان می‌گفت اینجا کیلویی کار می‌کنند!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون کشتی گفت: می‌گویند ما کیلویی کار می‌کنیم در حالی که برنامه داریم. 

به گزارش فوتبالی، مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی در بازی‌های المپیک در حالی برگزار می‌شود که احمد دنیامالی وزیر جدید ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور پیدا کرد.

دبیر ضمن خوشامدگویی به دنیامالی گفت: استاد ما در کارهای عمرانی آقای دنیامالی است و کارهای بسیاری باهم انجام دادیم. از او ممنونم چون اولین جایی که آمد به این مراسم است. روزی که من رئيس فدراسیون شدم صبح همان روز با دنیامالی صبحانه خوردیم  و در زمان ریاست وی در قایقرانی ما دو مدال آسیایی گرفتیم.

رئيس فدراسیون کشتی افزود: ما تنها فدراسیونی هستیم که طرح توسعه داریم. یکی از دوستان می‌گفت اینجا کیلویی کار می‌کنند اما اینطور نیست و ما با برنامه جلو می‌رویم.

دبیر با بیان اینکه هرکسی که بعد از من به کشتی بیاید باید با برنامه جلو برود، خاطرنشان کرد: رئیس بعدی کارش خیلی سخت است. ما برای طلا ۶ میلیارد می‌دهیم و کشتی خدا را شکر به درآمدزایی رسیده است.

وی در خصوص دعوت از میهمانان برای شرکت در مراسم امروز، گفت: برای اینکه توپ در زمین ما نباشد من برای همه قهرمانان دعوتنامه فرستادم چون منصورخان برزگر نه اصلاح طلب است نه اصولگرا و ما همه عمرمان را مدیون منصورخان هستیم. به او گفتم نگذار تفسیرت کنند و خودت بیا و شرح بده. بهترین مدال هایمان را کنار منصورخان گرفتیم و هرکسی که امروز به مراسم نیامده تقصیر خودش است.

دبیر ادامه داد: با دید عمیقی که وزارت ورزش دارد باید به ما کمک کند.ما هر حرفی می‌زنیم همه ناراحت می‌شوند؛ گفتیم در کتف مشکل داریم کسی توجه نکرد که نمونه آن من و حسن یزدانی هستیم.

7474