دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

وبسایت رسمی فوتبالی - با رای اعضای مجمع فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک، اسبقیان و اعضای مجمع فدراسیون کشتی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان دور دوم، علیرضا دبیر با ۳۱ رای از ۴۳ رای ماخوذه به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد. نصیرزاده هم در دور دوم ۱۲ رای داشت.

سید اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی تمیم، علی اکبر جیره سرایی بازار کرد، محمدرضا صالحی، عبدالمهدی نصیرزاده و علیرضا دبیر ۷ نامزد ریاست فدراسیون کشتی بودند که علی اکبر جیره سرایی و جاسم امیری از حضور در انتخابات انصراف دادند و محمدرضا صالحی یکی دیگر از کاندیداها هم غایب بود.

در آغاز رای گیری، دبیر ۱۸ رای، نصیرزاده ۱۲ رای، بنی تمیم ۱۱ رای و آزوره ۲ رای داشتند که علیرضا دبیر و عبدالمهدی نصیرزاده به دور دوم رفتند و در دور دوم نصیرزاده همان ۱۲ رای را داشت اما آرای بنی تمیم و آزوره در دور نخست همگی به سمت علیرضا دبیر آمد تا با ۳۱ رای رئیس شود.

پیش از این رسول خادم ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت که در تاریخ ۹ آبان ماه ۹۷ و برای دومین مرتبه از سمت خود استعفا کرد، سپس حمید بنی تمیم به مدت ۶ ماه سرپرستی این فدراسیون را بر عهده گرفت و در ادامه بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تا زمان برگزاری انتخابات سرپرستی فدراسیون کشتی را عهده‌دار شد.-

1984