واکنش تن هاگ به شکست لحظه آخری تیمش مقابل برایتون

واکنش تن هاگ به شکست لحظه آخری تیمش مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خورد و اولین باخت خود را در فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی تا دقایق آخر با نتیجه تساوی یک بر یک در جریان بود تا این که برایتون در دقیقه 95 توسط جائو پدرو موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند و بازی را دو بر یک ببرد.

اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد پس از پایان این بازی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" باید بهتر کار می کردیم. شکست خوردن به این شکل بسیار ناراحت کننده است چرا که در دقایق بیشتری از بازی، توپ در اختیار ما بود و بازی در کنترل ما بود. گل هایی که خوردیم قابل پیشگیری بودند. در این بازی در همان نیمه اول باید کار را تمام می کردیم و به عنوان تیم برنده به رختکن می رفتیم اما بازیکنان از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردند."

در حقیقت اریک تن هاگ، انگشت اتهام را پس از این شکست به سوی بازیکنانش گرفته است که آن ها از فرصت هایی که داشته اند در این بازی به خوبی استفاده نکرده اند و گل های خورده اند که دریافت آن ها ضروری نبوده است.

1470