صبر هواداران استقلال لبریز شد؛ نکونام را اخراج کنید!

صبر هواداران استقلال لبریز شد؛ نکونام را اخراج کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- برخی هواداران استقلال در فضای مجازی، خواهان اخراج جواد نکونام شدند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار تابستانه لیگ بیست‌وچهارم فعالیت خوبی داشت و چندین بازیکن نام‌آشنا جذب کرد. هواداران امید داشتند با این اسکواد بازی متفاوتی را از تیم محبوبشان مشاهده کنند اما اوضاع دقیقا مانند فصل پیش است.

آبی‌های تهران در بازی با ملوان به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و این اتفاق درحالی رخ داد که هر ۲ گل استقلال از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسید. برخی برای پنهان کردن عملکرد ضعیف استقلال، نرخ امید گل آبی‌ها را پرچم کرده‌اند و مدام آن را نشان می‌دهند اما صرفا جهت اطلاع؛ طبق داده‌های آماری، هر ضربه پنالتی ۷. نرخ امیدِ گل دارد که مجموع دو ضربه استقلال به عدد ۱.۴ خواهد رسید که اگر آن را از عدد کلی نرخ امید گل آبی‌ها در این مسابقه کم کنیم، متوجه می‌شویم جواد نکونام کار عجیبی انجام نداده است.

استقلال با برتری مقابل ملوان می‌توانست اختلاف امتیاز خود با پرسپولیس را به عدد ۴ برساند اما باز هم نکونام در کسب پیروزی ناکام بود. گفتنی است هنوز بازی‌های سخت استقلال فرانرسیده و این تیم در دو بازی، سه گل دریافت کرده است.

برخی از هواداران استقلال از وضعیت فعلی تیم محبوب خود با جواد نکونام به ستوه آمده‌اند و برای همین در شب گذشته شاهد انفجار فضای مجازی بودیم. عده زیادی از هواداران در کامنت آخرین پست اینستاگرامی باشگاه خواهان اخراج جواد نکونام شدند تا در همین هفته‌های ابتدایی، سرمربی آبی‌ها عرصه را بر خود تنگ ببیند.

باید منتظر ماند و دید جواد چه سرنوشتی در استقلال خواهد داشت و آیا فصل را تمام می‌کند یا خیر.

۵۷۹۳