نتیجه بی‌تدبیری کادرفنی و مدیریت استقلال؛ بازیکن پرحاشیه و بی‌کیفیت بوسنیایی یک سهمیه خارجی استقلال را سوزاند!

نتیجه بی‌تدبیری کادرفنی و مدیریت استقلال؛ بازیکن پرحاشیه و بی‌کیفیت بوسنیایی یک سهمیه خارجی استقلال را سوزاند!

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی آلمیدین زیلیکیچ همچنان در استقلال ادامه دارد و جذب این بازیکن دردسرهای زیادی را برای آبی‌ها به وجود آورده است. 

به گزارش فوتبالی، مدیران استقلال که در اولین اقدام خود در پنجره نقل و انقالاتی تابستانی دست به اقدام عجیب و غریبی زدند و در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نبود دو بازیکن اهل کشور بوسنی را با قیمت فزاینده‌ای در اختیار گرفتند حالا حسابی آچمز شده‌اند و حسابی برای خودشان دردسر درست کرده‌اند! 

در شرایطی که البته مشخص شده مدیران استقلال با دستور چه کسی اقدام به جذب کیوسفسکی و زیلیکیچ کرده اند اما جرات اعلام بانی این ماجرا را ندارند، حالا خبر رسیده که دود این اشتباه بزرگ بازهم به چشم استقلال رفته و یکی از سهمیه‌های خارجی آبی‌ها برای فصل بعدی سوخت!

مدیران استقلال بعد از مشخص شدن تکلیف سید حسین حسینی، قرارداد منعقد شده با کیوسفسکی را در ازای پرداخت 10 میلیارد و 200 میلیون تومان به عنوان غرامت فسخ کردند اما با موافقت نکونام در اردوهای پیش فصل برای زیلیکیچ، کارت بازی در لیگ برتر گرفتند. با توجه به اینکه زیلکیچ در 3 هفته نخست لیگ برتر عضو رسمی استقلالی‌ها بوده شامل حال قانون مصوب شده از سوی فدراسیون فوتبال برای بازیکنان خارجی باشگاه‌های لیگ برتری می‌شود و در نتیجه از آن‌جایی که این وینگر پرحاشیه، حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده، یک سهمیه خارجی فصل بعد آبی‌پوشان خواهد سوخت!

 این درحالی است که فدراسیون فوتبال مقرر کرده که اگر بازیکن خارجی جذب شده توسط یک باشگاه لیگ برتری در 60 درصد از مسابقات این تیم بازی نکند یکی از 5+1 سهمیه خارجی این تیم برای فصل بعد می‌سوزد. اتفاقی که در فصل جاری برای پرسپولیس و فولاد هم رقم خورد!

اگرچه جواد نکونام چندی پیش عنوان کرده بود که به هیچ عنوان اجازه بازی به این بازیکن بوسنیایی در استقلال را نمی‌دهد اما در ابتدای فصل و پس از اینکه هلدینگ برایش مجوز ادامه همکاری گرفت رضایت داد تا کارت بازی برای زیلیکیچ صادر شود! 

با این بی‌تدبیری از سوی کادرفنی و مدیریت استقلال یک سهمیه خارجی این تیم برای فصل آینده به راحتی سوخت!

9098