هاشم‌نژاد: گندوز نبود، باید با سه گل پرسپولیس را می‌بردیم!

هاشم‌نژاد: گندوز نبود، باید با سه گل پرسپولیس را می‌بردیم!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید باید حداقل با اختلاف سه گل مقابل پرسپولیس برنده می‌شدند.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشم‌نژاد وینگر تند و تیز تراکتور در گفت و گو با خبرنگار “فوتبالی” ابتدا به تشکر از هواداران تیمش بابت حضور پرشور در ورزشگاه پرداخت: «اول از هر چیزی باید از همه هواداران که حضور پرشوری داشتند، تشکر کنم. امیدوارم چنین حضوری برای همه بازی‌ها باشد و این حضور حداکثری در سایر دیدارها هم ادامه داشته باشد و حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. تیمی که بخواهد به هدف بزرگی برسد، در تمامی بازی‌ها نیاز به چنین حمایتی دارد تا هر تیمی به ورزشگاه ما می‌آید، ترس و وحشت به جانش بیفتد و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.»

وینگر گیلانی تراکتور معتقد است اگر روز گندوز نبود، تراکتور می‌توانست با اختلاف سه گل برنده شود: «همانطور ک همه بازی را دیدند، باید با اختلاف سه گل بازی را می‌بردیم ولی فوتبال است و روز گلر تیم حریف بود و اگر ضربات آخر را با دقت بیشتری می‌زدیم، می‌توانستیم اختلاف را زیادتر کنیم. آن‌ها فقط یک ضربه در چارچوب داشتند که وارد دروازه شد و خدا را شکر موقعیت زیاد و تعداد شوت بالا داشتیم چرا که تیمی که زیاد موقعیت خلق کند به هدفش خواهد رسید و اگر همواره با این جسارت بازی کنیم، می‌توانیم به نتایج دلخواه برسیم.»

هاشم‌نژاد می‌گوید دلیل بهتر بازی کردن آن‌ها ضعف پرسپولیس نبوده است: «پرسپولیس تیمی است که همیشه بازیکنان ملی پوش و خارجی خوبی دارد و من سال های قبل هم مقابل این تیم بازی کردم و آن‌ها تغییر آنچنانی نداشتند و در همه پست‌ها بازیکن داشتند. ما خیلی خوب و آماده بودیم و برنامه های تاکتیکی متنوعی داشتیم و پیاده کردیم. در ضربات ایستگاهی و کرنر چه بازی قبل و چه این بازی برنامه داشتیم و حتی سر اوت دستی امیرحسین موقعیت ایجاد کرد. برای هر زمان از بازی برنامه داریم و اگر این جسارت را حفظ کنیم و با این شادابی وارد شویم، به هدفمان خواهیم رسید.»

بازیکن ریزنقش و تند و تیز تی‌تی‌ها نظر جالبی درباره قهرمانی تراکتور دارد: «تیمی که پنج، شش سال پشت سر هم قهرمان شده، درباره این مسائل در اول فصل صحبت نمی‌کند. ما می‌دانیم در چه تیم بزرگی بازی می‌کنیم و هدف تیم بزرگ جز کسب بهترین نتیجه نیست. انشالا بتوانیم آرام آرام خواسته‌های سرمربی و هواداران را به سرانجام برسیم.»

وی ادامه داد: «در تمرینات تیم ما حرفی از فیکس و ذخیره وجود ندارد و حتی نفراتی که در این دو بازی فرصت بازی پیدا نکردند، صد در صد در لیگ می‌توانند بازی کنند و تیم پرمهره ای داریم که باید از آقای زنوزی تشکر کنیم که چنین تیم کاملی را فراهم کرده‌اند.»

هاشم‌نژاد در پایان می‌گوید حسرت از دست دادن یک موقعیت گل مقابل پرسپولیس را می‌خورد: «یک توپ نیمه اول با پای چپ زدم که عکس‌العمل دروازه‌بان حریف خیلی سریع بود. بعضی روزها توپ‌ها گل نمی‌شود و اگر بادقت‌تر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. بابت سیو های گندوز حسرت می‌خورم و انشاالله بتوانم جبران کنم.»

1997