عصبانیت هواداران پرسپولیس از سروش؛ شانس آوردیم اخراج شد!

عصبانیت هواداران پرسپولیس از سروش؛ شانس آوردیم اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران پرسپولیس معتقدند سروش رفیعی بدترین بازی عمرش را مقابل تراکتور انجام داد.

به گزارش فوتبالی، روز پنج‌شنبه در مهم‌ترین بازیِ هفته دوم لیگ برتر جام خلیج فارس تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم قرار گرفتند. این بازی در نهایت با گل‌های شجاع خلیل‌زاده برای تراکتور و ایوب العملود از مراکش با تساوی یک – یک تمام شد.

در این بازی تراکتور تیم بهتر و آماده‌تری نشان داد و درخشش الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس نقش مهم در تساوی داشت. همین مساله نشان می‌دهد تراکتوری‌ها در ایجاد موقعیت و ضربه به سوی دروازه موفق‌تر از پرسپولیس بوده‌اند.

در این بین بازیکنان پرسپولیس هم چندان آماده و سرحال نبودند وانتظارات را برآورده نکردند. اما یکی از بازیکنانی که ضعیف‌تر از بقیه بازی کرد و در طول 90 دقیق و پس از آن حسابی توسط هواداران  پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفت سروش رفیعی بود!

سروش یکی از بازیکنان باسابقه پرسپولیس است و هواداران از او انتظارات زیادی دارند اما حداقل در بازی با تراکتور او اصلا انتظارات را برآورده نکرد و شاید اگر خودش هم فیلم بازی را ببیند بپذیرد که یکی از ضعیف‌ترین‌ بازی‌های دوران فوتبالش را انجام داده است.

نکته عجیب این بود که سروش در دقیقه 76 با انجام یک خطای غیر ضروری در میانه میدان توسط داور از زمین اخراج شد! البته اخراج او بعد از مراجعه داور بهVAR صورت گرفت با این وجود خیلی‌ها معتقدند این اخراج سختگیرانه بوده است و شاید کارت زرد برای آن خطا کافی بود. 

این اخراج زمانی اتفاق افتاد که پرسپولیس با یک گل از میزبانش عقب بود و به نظر می‌رسید این اخراج تیر خلاص را در این بازی به پرسپولیس خواهد زد. اما در کمال تعجب پرسپولیس بعد از این که با اخراج سروش 10 نفره شد توانست گل مساوی را بزند و از شکست در این بازی حیثیتی فرار کند.

انتقادات هواداران پرسپولیس از رفیعی در این مسابقه به قدری زیاد بود که باورنکردنی به نظر می‌رسید. 

یکی از انتقاداتی که در جریان این بازی به رفیعی وارد می‌شد این بود که او ضربات ایستگاهی پرسپولیس را خیلی ضعیف و بی‌دقت می‌زد. تقریبا هیچ کدام از ضربات ایستگاهی او به محوطه جریمه حریف نرسید و همه فرصت‌های پرسپولیس از روی ضربات ایستگاهی از بین رفت. اما اتفاق عجیب‌تر وقتی افتاد که پرسپولیس با سانتر سعید صادقی از روی کرنر به گل تساوی رسید! آن هم بعد از این که سروش اخراج شده بود. شاید اگر سروش اخراج نشده بود کرنر آخر را هم او می‌زد و این فرصت از دست می‌رفت.

شاید بد نباشد به برخی از کامنت‌ها و نظرات درباره نمایش ضعیف رفیعی در بازی با تراکتور نگاهی بیندازیم.

-بی‌هدف‌تر از من تو زندگی سانترهای سروش رفیعیه.

-سروش رفیعی بازم مثل همیشه درخششو گذاشته برای بیرون زمین.

-سروش رفیعی از آلوز موثرتر بوده واسه تراکتور تا اینجا.

-تنها راه گل شدن ایستگایی‌های پرسپوليس: نزدن سروش.

-به نظر می‌رسه تراکتور سروش رفیعی رو‌ هم خریده ولی صداشو درنیاورده.

-واقعا مشکل تیم سروش بود. حتی ۱۰ نفره بدون اون خیلی بهتره بود تیم. گل هم زد.

-نقطه عطف بازی برای پرسپولیس اخراج سروش بود. نه تنها تیم افت نکرد بلکه اون کرنر رو هم اگه سروش بود خرابش می‌کرد و گل نمی‌زدیم.

-بمب نقل و انتقالات پرسپولیس الان فقط می‌تونه فسخ با سروش رفیعی باشه.

1359