سورپرایز جدید پرسپولیس؛ بمب سابق، فعال شد

سورپرایز جدید پرسپولیس؛ بمب سابق، فعال شد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمالا بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور بزرگترین سوال از گاریدو در مورد نیمکت‌نشینی سعید صادقی است. بازیکنی که حالا حضور نداشتن او در ترکیب دیگر یک اتفاق عادی نیست.  

به گزارش فوتبالی، انگار سعید صادقی منتظر بود تا مهدی ترابی از این تیم جدا شود و او بتواند در پست تخصصی‌اش درخشش خوبی داشته باشد.

 در حالی که همه منتظر بودند این فصل فصل درخشش بازیکنانی مانند اورونوف و یاسین سلمانی باشد اما این سعید صادقی، بمب سابق نقل و انتقالاتی بود که خودش را به عنوان ستاره این دو هفته مطرح کرد. یک گل و یک پاس گل از بازیکنی که در فصل گذشته فقط یک گل را به نام خودش ثبت کرده بود یک شروع رویایی است. 

بهترین بازیکن لیگ بیست و یکم، دو فصل  را به عنوان یک بازیکن معمولی گذراند تا در لیگ بیست و چهارم نشان دهد که باز هم قصد تبدیل شدن به آقای خاص را دارد.

 حضور مهدی ترابی دلیلی بر این بود که سعید صادقی به عنوان بازیکن محبوب یحیی گل‌محمدی برای حضور در ترکیب اصلی در پست غیرتخصصی بازی کند و همین مساله از توانایی‌های او کم می‌کرد. او این فصل اما این فرصت را پیدا کرد که نشان دهد که هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.

 یک گل خیلی مهم در هفته اول و یک پاس گل در هفته دوم، صادقی را که قرار بود در لیست مازاد پرسپولیس باشد خیلی زود در لیست محبوب سکوها قرارداده است. 

البته صادقی با درخشش در هفته‌های ابتدایی به خصوص مقابل تراکتور بیگانه نیست. او فصل گذشته هم در هفته دوم مقابل تراکتور یک گل سه امتیازی زد. این بار اما هواداران پرسپولیس امیدوارند که او فقط مرد هفته‌های ابتدایی نباشد و بتواند تا پایان فصل همین بازیکن احیاشده در سیستم گاریدو باشد.

4326