بند فسخ در قرارداد میلاد محمدی؛ پرسپولیس برای رقبا ریسک نمی‌کند!

بند فسخ در قرارداد میلاد محمدی؛ پرسپولیس برای رقبا ریسک نمی‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد دو ساله میلاد محمدی با پرسپولیس بند قسخ دارد.

به گزارش فوتبالی، شاید مهم‌ترین دغدغه مدیران پرسپولیس در یک ماه اخیر جذب مدافع چپ بود که با حضور میلاد محمدی برطرف شد. جدایی همزمان عبدالکریم حسن، علی نعمتی و البته محمدمهدی احمدی باعث شد گاریدو با یک بحران جدی در سمت چپ زمین مواجه شود.

فقدان مدافع چپ در نفرات پرسپولیس، باعث شد خوان کارلوس گاریدو در دیدار افتتاحیه لیگ بیست‌وچهارم از وحید امیری در سمت چپ خط دفاع خود استفاده کند.

قرمزهای تهران در طول یک ماه اخیر با گزینه‌های مختلفی بر سر میز مذاکره نشستند و اولویت اول رضا درویش جذب یک بازیکن خارجی بود. یحیی عطیه‌الله جدی‌ترین گزینه قرمزها برای سمت چپ خط دفاعی بود اما سرانجام این بازیکن با الاهلی مصر به توافق رسید تا صرفا وقت پرسپولیسی‌ها در مذاکره با این بازیکن تلف شده باشد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و البته مطرح شدن نام‌های عجیب پیرامون پیوستن به پرسپولیس، قرمزها با میلاد محمدی مدافع باسابقه تیم‌ ملی به توافق رسیدند.

میلاد محمدی شب گذشته قرارداد خود با پرسپولیس را رسما امضا کرد اما در این قرارداد دو ساله، بند فسخ وجود دارد؛ بندی فسخی که این اجازه را به باشگاه‌های خارجی می‌دهد تا با پرداخت مبلغی، میلاد را جذب کنند. طبق شنیده‌ها پرسپولیس اصلا علاقه ندارد این بازیکن روزی به تیم‌های رقیب برود و برای همین این بند فسخ صرفا برای باشگاه‌های خارج از ایران فعال خواهد شد.

باید دید میلاد محمدی در پرسپولیس چه عملکردی را از خود به جا می‌گذارد و آیا می‌تواند مانند عبدالکریم حسن تاثیرگذار باشد یا خیر.

۵۷۹۳