فوری؛ میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست!

فوری؛ میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بعد از هفته‌ها تلاش و معطلی بالاخره توانست یک مدافع چپ جذب کند.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس از یک نقل و انتقال جذاب و هیجان انگیز رونمایی کرد. میلاد محمدی مدافع چپ ایرانی که مدتی پیش به باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه پیوسته بود بعد از فسخ قراردادش با این تیم به پرسپولیس پیوست.

میلاد محمدی سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، احمد گروژنی روسیه، خنت بلژیک، آ.ا.ک آتن یونان و آدانا دمیراسپور ترکیه را در کارنامه دارد. او دقایقی پیش قراردادش با پرسپولیس را به صورت اینترنتی امضا کرد و به زودی به تهران خواهد آمد تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

مدافع ۳۰ ساله تیم ملی که از آکادمی پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد پس از مذاکره و انجام توافقات لازم با مدیران باشگاه به پرسپولیس پیوست. پست اصلی او دفاع چپ است اما می‌تواند در پست وینگر هم بازی کند.

میلاد محمدی ۶۱ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و یک گل ملی هم دارد. در طول ماه گذشته یکی دو بار دیگر هم پرسپولیس با او و باشگاهش وارد مذاکره شده بود اما پرسپولیس بیشتر روی جذب یحیی عطیه الله تمرکز کرده بود. بعد از این که انتقال این مدافع مراکشی به پرسپولیس منتفی شد مدیران پرسپولیس دوباره با محمدی وارد مذاکره شدند و بالاخره با او به توافق رسیدند.

نکته جالب این است که قل او یعنی مهرداد از فصل گذشته به استقلال پیوسته است و حالا او به عنوان قل دوم به پرسپولیس پیوسته است. رقابت این دو برادر دوقلو در دو تیم رقیب قطعا یکی از سوژه‌های جذاب این فصل فوتبال ایران خواهد بود.


1359