خریدهای تازه تیم فوتسال زنان فولاد هرمزگان؛ تیمی که می‌خواهد شگفتی ساز شود

خریدهای تازه تیم فوتسال زنان فولاد هرمزگان؛ تیمی که می‌خواهد شگفتی ساز شود

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال زنان فولاد هرمزگان که فصل قبل با قهرمانی در دسته یک به لیگ برتر راه پیدا کرد، حالا با چند خرید قصد دارد شگفتی ساز این فصل فوتسال زنان ایران شود.

به گزارش فوتبالی، تا چند روز دیگر لیگ برتر فوتسال زنان آغاز می شود و تیم ها باید برای مصاف با یکدیگر آماده شوند. 

یکی از تیم های تازه وارد به لیگ برتر(سوپر لیگ سابق) فوتسال زنان، فولاد هرمزگان است که فصل گذشته قهرمان دسته یک(لیگ برتر سابق) شد و به لیگ برتر راه پیدا کرد. حالا هرمزگانی ها در تدارک تیمی هستند که شگفتی ساز شود. 

کلثوم دارا سرمربی فولاد هرمزگان که از قدیمی های فوتسال زنان در ایران به حساب می آید توانست اسکلت تیمش را حفظ کند و با اضافه کردن چند بازیکن تیم خود را تکمیل کرد. فولادی ها در نقل و انتقالات فاطمه ارژنگی را از نفت آبادان، مریم حکمتی را از رایزکو صفادشت، مطهره توکلی را از شاهین نطنز و راضیه پرسه را از مس رفسنجان به خدمت گرفتند تا با ترکیب خوبی به مصاف حریفان خود در این فصل از لیگ برتر فوتسال زنان بروند.

تیم داری فوتسال زنان در هرمزگان اتفاق تازه ای نیست و از زمان تشکیل لیگ برتر فوتسال زنان، تیمداری کرده اند. تجارتخانه جنوب که برای هرمزگان بود یکی از تیم های قدرتمند فوتسال زنان بود که به مرور زمان از بین رفت. حالا باید دید فولاد هرمزگان می تواند مسیر آن تیم را ادامه دهد یا در سال های بعد باید منتظر کنار رفتن این تیم باشیم.

۶۰۰۱