سازمان لیگ‌ فوتسال دست به کار شد؛ پایان معادلات لیگ برتر فوتسال زنان

سازمان لیگ‌ فوتسال دست به کار شد؛ پایان معادلات لیگ برتر فوتسال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از کش و قوس های فراوان بالاخره سازمان لیگ فوتسال در نامه ای به باشگاه ها تمام جزییات مربوط به برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان را عنوان کرد تا تیم ها از سر در گمی خارج شوند.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتسال زنان ایران قرار بود در شانزدهم شهریور ماه با حضور ده تیم آغاز شود. اما این اتفاق به دلیل انصراف یا عدم پرداخت ورودی توسط برخی تیم ها رخ نداد و سازمان لیگ به صورت شفاهی سی شهریور را برای شروع مسابقات اعلام کرد اما نامه ای به باشگاه های حاضر نزده بود تا باشگاه ها سر در گم شوند.

حالا شب گذشته سازمان لیگ فوتسال با ارسال نامه ای به باشگاه ها تمام موارد مبهم را بیان کرده است.

 سپاهان آمد، نطنز و آمل کنار کشیدند

در نامه سازمان از عدم ثبت نام قطعی نوا آمل و شاهین نطنز گفته شده و این به منزله پایان تیم‌داری این دو باشگاه در فوتسال زنان است. همچنین در این نامه حضور سپاهان هم عنوان شده تا بالاخره سپاهانی ها وارد فوتسال زنان شوند.

وضعیت لیگ برتر فوتسال چگونه می شود؟

طبق نامه سازمان لیگ قرار است قرعه کشی مجدد بازی ها روز ۲۶ شهریور برگزار شود و تیم ها تا روز ۲۵ شهریور مهلت دارند تا ورودی خود را بپردازند. احتمالا  تیم ها در صورت عدم پرداخت ورودی در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد. در این نامه شروع قطعی رقابت ها هم ۶ مهر عنوان شده است تا بالاخره تکلیف لیگ برتر فوتسال زنان مشخص شود.

حالا با این شرایط ۹ تیم در لیگ برتر فوتسال زنان حاضرند و این در نوع خود جالب توجه است. پیش بینی می شود باز هم تغییراتی را تا روز ۲۶ شهریور و زمان قرعه کشی شاهد باشیم.

۶۰۰۱