دو هفته سرنوشت ساز در انتظار تیم ملی فوتسال زنان

دو هفته سرنوشت ساز در انتظار تیم ملی فوتسال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از نتایج تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت چهارجانبه چین کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جلسه این هفته خود به این موضوع پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کمیته فنی فدراسیون فوتبال دو روز قبل با حضور اعضا تشکیل جلسه سه ساعته داد و اعضا دیدگاه های خود را درباره نحوه فعالیت این کمیته و بررسی عملکرد شاخص های مربیگری در رده های مختلف اعلام کردند.

یکی از مواردی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت عملکرد تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت چین بود. مجید جلالی سخنگوی کمیته فنی در برنامه تلویزیونی در این باره گفت: یکی از موضوعات مورد بحث ما در این جلسه مربوط به تیم‌ ملی فوتسال زنان بود که نقطه نظرات مختلفی مطرح شد و به نتایج خوبی رسیدیم. پس از این صحبت ها خبرنگار فوتبالی نتیجه جلسه را از مجید جلالی جویا شد. جلالی در این باره گفت: بحث و گفت و گوی ما در این جلسه زیاد شد و قرار شد نتیجه نهایی دو هفته دیگر اعلام شود تا مشخص شود با همین کادر ادامه می دهیم یا قرار است تغییر کند.

احتمالا هفته آینده فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان به جلسه کمیته فنی دعوت شود و نسبت به عملکرد تیم ملی توضیح دهد.

امیر قلعه نویی، مجید جلالی، شهرزاد مظفر، محمود شیعی و احمد خداداد اعضای کمیته فنی را تشکیل می دهند.

۶۰۰۱