رونالدو در آزادی؟ اولویتی نداریم!

رونالدو در آزادی؟ اولویتی نداریم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه زمان دقیقی برای بازگشایی دوباره این مجموعه در نظر گرفته نشده، گفت: در مورد میزبانی از دربی و دیدارهای لیگ نخبگان در آزادی قولی نمی دهیم.

به گزارش فوتبالی، بعد از مشخص شدن قرعه‌کشی لیگ نخبگان آسیا و مشخص شدن حضور دوباره رونالدو در ایران، نگرانی‌ها بابت محل میزبانی استقلال و پرسپولیس از تیم النصر افزایش پیدا کرده است. هنوز ورزشگاه آزادی آماده برگزاری مسابقات نیست و علاوه بر سرخابی‌های پایتخت، میزبانی‌های تیم ملی هم تحت تاثیر قرار گرفته است. 

این روزها شاهد مصاحبه‌های متعددی از مسئولین و وعده‌های بی‌نتیجه بابت آماده شدن ورزشگاه هستیم. در تازه‌ترین اظهارنظر داوود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها، در خصوص این‌که النصر قرار است دو مرتبه با رونالدو به ایران بیاید گفت: "قطعا ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ نخبگان آسیا آماده می‌شود." 

اما در ادامه مهدی نصیبی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، در واکنش به صحبت‌های رفعتی گفت: "این یک صحبت کاملا غیرکارشناسی است که مطرح شده است. چطور می توان زمان دقیقی را مشخص کرد. شاید تا زمان آغاز لیگ نخبگان دیدار استقلال و النصر، ورزشگاه آزادی آماده و تحویل تیم‌ها داده شود شاید هم کار به بعد از آن کشیده شود. هیچ چیز مشخص نیست."

این صحبت‌ها در حالی است که سال گذشته پرسپولیس میزبان النصر بود و آن بازی در شرایطی برگزار شد که چمن ورزشگاه آزادی در بدترین وضعیت خود بود و گلایه‌های فراوانی را از سوی مسئولین دو تیم شاهد بودیم. همان بازی که مهدی ترابی با مصدومیت بازی را ترک کرد و این موضوع مطرح بود که رونالدو به دلیل ترس از مصدومیت، از دوندگی همیشگی در زمین بازی خودداری کرده بود. 

میزبانی ورزشگاه آزادی در لیگ نخبگان آسیا تنها ابهام این روزهای فوتبال ایران نیست. شهراورد تهران قرار است در هفته ششم برگزار شود و اگر ورزشگاه آزادی آماده نباشد، این بازی هم باید در زمین دیگری برگزار شود. مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد این دیدار نیز گفت: "در مورد دربی هم هیچ قولی نمی دهیم. در کل وعده ای برای برگزاری قطعی دیدار دربی یا دیدارهای لیگ نخبگان در ورزشگاه آزادی نمی دهم.."

برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در تهران شاید کم‌ترین خواسته هواداران این دو تیم باشد. نکته جالب ماجرا آن‌جاست که لیگ ایران 12 خردادماه به پایان رسید و پس از حدود 20 روز فینال جام حذفی هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تاخیر فراوان، کمتر از یک ماه پیش عملیات بازسازی این ورزشگاه آغاز شد!

شاید اگر مدیران ورزشی عزمی برای آماده‌شدن این ورزشگاه در فصل جدید داشتند، با برنامه‌ریزی بهتر می‌توانستند در فاصله تعطیلی دو فصل، به راحتی عملیات بازسازی این ورزشگاه را در زمان مناسب به اتمام برسانند. باید منتظر باشیم و ببینیم سرانجام وعده‌های مسئولین چه زمانی به نتیجه می‌رسد و سرخابی‌های پایتخت می‌توانند در خانه خود بازی‌ها را برگزار کنند. 

4326