واکنش جالب سرمربی چلسی به غیبت ستاره انگلیسی در بازی با منچسترسیتی

واکنش جالب سرمربی چلسی به غیبت ستاره انگلیسی در بازی با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - انزو مارسکا سرمربی چلسی در خصوص غیبت رحیم استرلینگ در بازی با منچسترسیتی با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز تیم های منچسترسیتی و چلسی از هفته نخست لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که سیتیزن ها با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند. اما نکته جالب در این بازی، غیبت رحیم استرلینگ بود و این وینگر انگلیسی هیچ جایی در لیست انزو مارسکا نداشت که باعث برانگیخته شدن واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی شد. بعد از این اتفاق، نمایندگان استرلینگ با انتشار بیانیه ای، خواستار روشن شدن آینده رحیم شدند. 

به نقل از سایت گل، انزو مارسکا در این باره به خبرنگاران گفت: "من دوست دارم تمامی 30 بازیکن را در اختیار داشته باشم، اما متاسفانه به این اندازه فضا ندارم و مجبورم بعضی ها را خط بزنم."

"بیانیه نمایندگان استرلینگ؟ صادقانه بگویم، من هنوز بیانیه را ندیده ام. چیزی برای گفتن ندارم. حضور نداشتن استرلینگ، یک تصمیم تاکتیکی بود. اگر لازم باشد، روز آینده شفاف سازی می کنیم. من همیشه رک و راست حرف زدم. تصمیم من کاملاً فنی بود."

با صحبت های مارسکا، شایعه خروج رحیم استرلینگ از استمفوردبریج به شدت قوت گرفت و به احتمال زیاد، ستاره سابق چلسی و لیورپول به زودی به یک باشگاه دیگر خواهد رفت.

4416