ترکیب رسمی منچسترسیتی و چلسی؛ تقابل پرهیاهوی هالند و کوکوریا

ترکیب رسمی منچسترسیتی و چلسی؛ تقابل پرهیاهوی هالند و کوکوریا

پایگاه خبری فوتبالی- در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در برابر همدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 19:00 به وقت ایران، تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن در برابر همدیگر به میدان خواهند رفت. قاضی این مسابقه، آنتونی تیلور، داور سرشناس انگلیسی است. این نخستین دیدار رسمی چلسی در این فصل و دومی مسابقه رسمی منچسترسیتی در فصل جاری به حساب می‌آید. دو تیم در اردوی پیش‌فصل با همدیگر دیدار کردند که آبی‌های شهر منچستر موفق شدند با 4 گل پیروز شوند، اما داستان این بازی متفاوت است و چلسی برای رسیدن به موفقیت انگیزه‌های زیادی دارد.

منچسترسیتی، تیم میهمان بازی در ابتدای این فصل با پیروزی برابر منچستریونایتد، اولین جام رسمی این فصل خود را جشن گرفت تا با روحیه‌ای خوب فصل رو شروع کند. چلسی اما شرایط متفاوتی دارد، آن‌ها دو فصل است که در حد انتظار ظاهر نمی‌شوند و حالا هواداران امید دارند تا تیمشان با هدایت انزو مارسکا، شاگرد اسبق پپ گواردیولا دوباره به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بازگردد.

هالند در این بازی باید در مقابل مارک کوکوریا به میدان برود، مدافع اسپانیایی چلسی که در چند هفته اخیر برای این مهاجم نروژی کری‌های زیادی خوانده است.

ترکیب رسمی منچسترسیتی:

سنگربان: ادرسون مورایس

مدافعین: ریکو لوییس، مانوئل آکانجی، روبن دیاس و یوشکو گواردیول

هافبک‌ها: متئو کواچیچ، برناردو سیلوا و کوین دی بروینه

مهاجمان: ژرمی دوکو، ارلینگ هالند و ساویو

ترکیب رسمی چلسی:

سنگربان: روبرت سانچز

مدافعین: مالو گوستو، وسلی فوفانا، لوی کولویل و مارک کوکوریا

هافبک‌ها: رومئو لاویا، مویزس کایسدو و انزو فرناندز

مهاجمان: کریستوفر انکونکو، کول پالمر و نیکلاس جکسون

1428