عملکرد درخشان اسلامی در اولین بازی استقلال؛ رامین نه، او بهترین است!

عملکرد درخشان اسلامی در اولین بازی استقلال؛ رامین نه، او بهترین است!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدحسین اسلامی در دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین عملکرد خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته اول لیگ بیست‌وچهارم برابر شمس‌آذر قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست دهد. گائل کاکوتا در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد و دلیل آن دیر اضافه شدن او به تمرینات بود و برای همین محمدحسین اسلامی خرید جوان استقلال در ترکیب ابتدایی آبی‌ها قرار گرفت.

اسلامی در اولین بازی خود با پیراهن استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد گل پیروزی‌بخش شاگردان جواد نکونام را وارد دروازه حریف کند. اسلامی با عملکرد خیره‌کننده خود نوید ظهور یک ستاره جدید را در ترکیب استقلال داد. رامین رضاییان هم مثل همیشه خوب بود و پاس گل دوم استقلال را برای محمدحسین ارسال کرد تا خریدهای جدید استقلال با کمک یکدیگر، 3 امتیاز مهم را به حساب آبی‌پوشان واریز کنند.

محمدحسین اسلامی با نمره 7.74 از سوی سایت متریکا، بالاتر از رامین رضاییان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. باید دید در ادامه راه آیا جواد نکونام باز هم به این بازیکن اعتماد می‌کند یا قرار است اسلامی نیمکت‌نشین کاکوتا شود.

5793