انتقاد جدید به پیراهن استقلال؛ لوگوی باشگاه از روی پیراهن جلال کنده شد!

انتقاد جدید به پیراهن استقلال؛ لوگوی باشگاه از روی پیراهن جلال کنده شد!

پایگاه خبری فوتبالی- پیراهن‌ استقلال در فصل جدید در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر بود که باشگاه استقلال از پیراهن‌های این فصل تیمش رونمایی کرد. تصاویر پیراهن‌های جدید استقلال در رسانه‌ها و فضای مجازی به شکلی گسترده منتشر شد و خیلی زود هم بازتاب پیدا کرد.

واکنش‌ها عمدتا دو دسته بود. دسته کوچک‌تری معتقد بودند که این پیراهن‌ها شباهت زیادی به پیراهن‌های تیمی دارد که در فصل 1990-19991 قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و به همین دلیل در عین سادگی زیباست و حسی نوستالژیک به هواداران استقلال می‌دهد.

اما گروه دوم که خیلی بیشتر بودند اعتقاد داشتند این پیراهن هیچ ویژگی برجسته‌ای ندارد و شرکتی که آن را طراحی کرده است اصلا زحمتی برای طراحی نکشیده و فقط از رنگ سفید روی شانه‌ها استفاده کرده است که اصلا هم خلاقانه نیست.

به هر حال استقلال وارد لیگ بیست و چهارم شد اما از آنجا که در اولین بازی‌اش میهمان شمس آذر بود ناچار شد از پیراهن دومش که سفیدرنگ است استفاده کند. پیراهنی که رنگ غالبش سفید است و نوارهایی آبی رنگ روی شانه‌هایش تعبیه شده است.

به نظر می‌رسید با این اتفاق، حداقل در بازی اول پیراهن آبی و اصلی استقلال جلوی چشم منتقدان نیست و قرار نیست از طرح آن انتقادی صورت بگیرد. اما ظاهرا در جریان بازی اتفاقی افتاده است که باعث شده انتقادها به کیفیت پیراهن هم کشیده شود.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است عکسی از جلال‌الدین ماشاریپوف وجود دارد که نشان می‌دهد لوگوی استقلال از روی پیراهن کنده شده است و فقط دو ستاره بالای لوگو روی پیراهن باقی مانده است!

این اتفاق باعث شده هوادارانی که از طرح پیراهن اول استقلال انتقاد داشتند به کیفیت این پیراهن‌ها هم انتقاد کنند.


1359