مدت زمان مصدومیت هافبک جوان رئال مادرید مشخص شد

مدت زمان مصدومیت هافبک جوان رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان و فرانسوی رئال مادرید در تمرینات تیمش پیش از مسابقه فینال سوپرکاپ اروپا دچار مصدومیت شد و حالا مشخص شده است که این بازیکن حداقل 6 هفته دور از میادین خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید امشب در دیدار فینال سوپرکاپ اروپا باید به مصاف قهرمان لیگ اروپا، یعنی آتالانتا برود. شاگردان کارلتو امید دارند تا با پیروزی در این مسابقه و عبور از سد الهه‌های برگامو، یک جام دیگر را به ویترین پرزرق‌وبرق خود اضافه کنند. اما آن‌ها در این مسابقه حساس یکی از بازیکنان موثر خود، یعنی ادواردو کاماوینگا را در اختیار نخواهند داشت.

کاماوینگا در تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار فینال سوپرکاپ اروپا پس از تقابل رو در رو مقابل اورلین شوامنی دچار مصدومیت شد و تمرین این تیم را ترک کرد. امروز اعلام شد که این مصدومیت پارگی رباط صلیبی نیست و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید به حساب می‌آید؛ اما رباط زانوی کاماوینگا رگ به رگ شده است و بازگشت او به روند ریکاوری و بهبود او بستگی دارد.

به نقل از خوزه لوییس سانچز، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال مادرید، کاماوینگا حداقل 6 یا حتی 7 هفته از میادین دور خواهد بود و حالا کارلو آنچلوتی باید فکری به حال جانشین او بکند. باید دید در نبود کاماوینگا کدام بازیکن جای خالی او را پر خواهد کرد.

هرچند اگر کارلتو بخواهد با سیستم 4-3-3 تیمش را به میدان بفرستد، با حضور شوامنی، والورده و بلینگام مشکل جدی برای این تیم به وجود نخواهد آمد.

1428