تکرار سناریوی گاریدو برای مدافع چپ؛ پرسپولیس در سکوت کار می‌کند!

تکرار سناریوی گاریدو برای مدافع چپ؛ پرسپولیس در سکوت کار می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس به‌دنبال جذب یک مدافع چپ هستند و احتمالا شاهد یک سناریوی تکراری خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن پس از پایان لیگ بیست‌وسوم از پرسپولیس جدا شد تا علامت سوال بزرگی در سمت چپ خط دفاعی قرمزهای پایتخت ایجاد شود. مدیران پرسپولیس از همان روزهای ابتدایی مذاکرات خود با یحیی عطیه‌الله را آغاز کردند و اتمام آن حدودا یک ماه زمان برد.

وقت قرمزها در مذاکره با مدافع مراکشی تلف شد و اکنون در آستانه شروع لیگ برتر، پرسپولیس در پست دفاع چپ وضعیت مشخصی ندارد. در این بین، ایجنت‌ها برای نهایی کردن گزینه خود به باشگاه پرسپولیس هجوم برده‌اند و هر روز یک نام جدید در رسانه‌ها منتشر می‌شود. هنگامی که قرار بود سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شود، مشابه این سناریو رخ داد و زمانی که نام‌های مختلفی پیرامون نیمکت قرمزهای پایتخت مطرح می‌شد، مدیران در سکوت خبری با خوان کارلوس گاریدو به توافق رسیدند.

طبق شنیده‌ها در زمینه جذب دفاع چپ هم سناریو گاریدو تکرار خواهد شد چراکه مدیران پرسپولیس اعتقاد دارند در مسیر جذب بازیکن جدید، برخی کارشکنی می‌کنند. یکی از مدیران پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبالی گفت: “چند ‌وقت پیش از من پرسیدید عطیه‌الله نهایی شده یا خیر و من گفتم هر گزینه‌ای را که می‌گوییم، برخی کنسل می‌کنند. ما کار خودمان را پیش خواهیم برد”.

باید دید درنهایت پرسپولیس چه بازیکنی را برای تقویت پست دفاع چپ جذب خواهد کرد.

5793