خوشحالی لژیونر استقلالی به سبک انیمه محبوب ژاپنی؛ اللهیار در نقش لیوای آکرمن (عکس)

خوشحالی لژیونر استقلالی به سبک انیمه محبوب ژاپنی؛ اللهیار در نقش لیوای آکرمن (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اللهیار صیادمنش بعد از گلزنی در برابر سن ژیلواز به سبک شخصیت محبوب انیمه ژاپنی خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش که بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام در سوپرلیگ بلژیک و باشگاه وسترلو ماندنی شد و قید پیوستن به استقلال را زد حالا در فصل جدید مسابقات بلژیک عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود برجای گذاشته و در 3 مسابقه ابتدایی تیمش 2 بار گلزنی کرده تا به این شکل نشان دهد که به چه اندازه برای موفقیت در فصل پیش رو و فراموش کردن روزهای کابوس‌وار در یکی دو سال اخیر مصمم و جدی است. 

صیادمنش که در جریان برتری 4 بر 3 وسترلو در برابر سن ژیلواز، گل سوم تیمش را به ثمر رساند خوشحالی ویژه‌ای برای این گل خود تدارک دیده بود و به سبک لیوای آکرمن، شخصیت محبوب انیمه مشهور ژاپنی " اتک ان تایتان" که پخش آن 11 سال طول کشید و در 4 فصل مجزا تولید شد شادی‌اش را با هواداران تقسیم کرد. 

کاراکتر لیوای آکرمن در این انیمه شخصیت جالبی هم داشت و از محبوبیت شدیدی برخوردار بود. او حساسیت شدیدی به پاکیزگی و نظافت داشت و به اصطلاح وسواس بود و در جنگ‌ها به سرعت خون دشمنان روی شمشیرش را پاک می‌کرد. لیوای آکرمن به ندرت احساسات خود را بروز می‌داد  و با دیگران رفتار سردی از خود نشان می‌داد. او از عقل و هوش بالایی برخوردار بود و سعی می‌کرد تجزیه و تحلیل‌های درستی را در مسائل مختلف داشته باشد و به همین خاطر همواره به زیردستانش می‌گفت که " همیشه و در هرجایی از عقل خود استفاده کنید و از انجام کار بیهوده فاصله بگیرید" ...

حالا صیادمنش که چند سالی می‌شود در لیگ‌های مختلف و معتبر اروپایی بازی می‌کند روز گذشته بعد از اینکه دروازه سن ژیلواز را باز کرد به شکل لروی آکرمن خوشحالی کرد که قطعا رازی پشت این اقدامش وجود دارد. شاید هوش و استعداد لروی آکرمن برای مبارزه با موانعی که بر سر اهدافش وجود دارد حسابی این لژیونر ایرانی را تحت تاثیر قرار داده و به نوعی می‌خواهد با الگو گرفتن از این انیمه ژاپنی به روزهای اوج خود باز گردد.

9098