طلسم عجیب تراکتور در افتتاحیه‌های فصل؛ فقط یک برد

طلسم عجیب تراکتور در افتتاحیه‌های فصل؛ فقط یک برد

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور، لیگ بیست و چهارم را با یک بازی بیرون از خانه استارت می‌زند. آنها در هفته اول فصل به رفسنجان می‌روند تا برابر مس قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، تراکتور، طلسم عجیب و غریبی در افتتاحیه‌های فصل دارد. آنها 16 دوره در لیگ برتر حضور داشتند ولی فقط یک بار، فصل را با برد استارت زدند: برابر فولاد که مدافع عنوان قهرمانی بود در لیگ چهاردهم. عملکرد آنها در هفته‌های ابتدایی چنین است: یک برد، 7 مساوی (که 6تایش بدون گل بوده است) و 8 باخت (شامل هر 3 فصل اخیر). حالا آنها برای دورقمی نشدن حسرت برد در افتتاحیه برابر مس قرار خواهند گرفت.

  رقبای تراکتور در هفته‌های ابتدایی 16 دوره حضورشان در لیگ برتر هم عجیب است: 3 فصل پیاپی (لیگ‌های 18، 19 و 20) برابر نفت مسجدسلیمان، 2 دوره پیاپی (لیگ‌های 21 و 22) در سیرجان و برابر گل‌گهر، 2 بار با صبا در لیگ‌های 9 و 11، 2 بار با پرسپولیس در لیگ‌های 10 و 13 و 2 بار با استقلال خوزستان در لیگ‌های 16 و 17. این یعنی تراکتور از لیگ 16 تا لیگ 22 و در 7 فصل پیاپی، تنها 3 رقیب در هفته اول داشته: استقلال خوزستان (2 بار)، نفت مسجدسلیمان (3 بار) و گل‌گهر (2 بار).

  تراکتور تا به حال 10 بار فصل را با یک بازی بیرون از خانه شروع کرده بود و حالا این عدد به 11 می‌رسد. آنها در افتتاحیه‌های قبلی بیرون از تبریز صاحب 3 مساوی شده و در 7 بازی شکست خورده‌اند شامل هر 3 بازی ابتدای فصل لیگ‌های 21، 22 و 23.

  استان کرمان برای تراکتور، به هیچ عنوان در بازیهای ابتدای فصل خوش‌یمن نبوده است. آنها لیگ‌های 21 و 22 را در این استان و برابر گل‌گهر شروع کردند و در هر 2 بازی هم شکست خوردند. حالا باید دید تراکتور بعد از 6 مساوی سریالی و 3 باخت پیاپی در هفته اول، این بار برابر تیم نویدکیا در رفسنجان چه خواهد کرد؟

  لیگ اول: پاس صفر- تراکتور صفر

  لیگ نهم: صبا 2- تراکتور یک

  لیگ دهم: پرسپولیس یک- تراکتور صفر

  لیگ یازدهم: تراکتور 2- صبا 3

  لیگ دوازدهم: تراکتور صفر- سایپا صفر

  لیگ سیزدهم: پرسپولیس یک- تراکتور صفر

  لیگ چهاردهم: تراکتور 2- فولاد یک

  لیگ پانزدهم: تراکتور صفر- نفت تهران صفر

  لیگ شانزدهم: تراکتور 2- استقلال خوزستان 2

  لیگ هفدهم: استقلال خوزستان یک- تراکتور صفر

  لیگ هجدهم: نفت مسجدسلیمان صفر- تراکتور صفر

  لیگ نوزدهم: نفت مسجدسلیمان صفر- تراکتور صفر

  لیگ بیستم: تراکتور صفر- نفت مسجدسلیمان صفر

  لیگ بیست و یکم: گل گهر 4- تراکتور یک

  لیگ بیست و دوم: گل گهر 2- تراکتور یک

  لیگ بیست و سوم: سپاهان 3- تراکتور یک

5390