پاگشای اسکوچیچ همه طلسم‌های تراکتور را شکست!

پاگشای اسکوچیچ همه طلسم‌های تراکتور را شکست!

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ در اولین تجربه سرمربیگری خود در تراکتور طلسم های زیادی را برای این تیم شکست.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در اولین بازی لیگ بیست و چهارم توانست با دو گل امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال از سد مس در رفسنجان بگذرد و شروع قدرتمندانه‌ای با سرمربی کروات داشته باشد.

اما پاگشای سرمربی سابق تیم ملی در جمع تی‌تی‌ها طلسم های زیادی را برای این تیم شکست. تراکتور که هیچ گاه نتوانسته بود اولین بازی خود در لیگ برتر را در خارج از خانه پیروز شود، برای اولین بار موفق به انجام این کار با اسکوچیچ شد.

در واقع تی‌تی‌ها فقط یک بار و ۱۰ سال پیش توانسته بودند اولین بازی لیگ برتری خود را مقابل فولاد با رسول خطیبی در تبریز پیروز شوند و این دومین برد آن‌ها در اولین بازی های تاریخ لیگ برتر بود.

اسکو علاوه بر این به اولین سرمربی خارجی تراکتور هم تبدیل شد که توانسته در هفته نخست ادوار لیگ برتر برنده باشد. اتفاقی که سرمربیان نامداری همچون تونی اولیویرا، مصطفی دنیزلی و جان توشاک موفق به انجام آن نشده بودند.

اسکوچیچ علاوه بر این توانست طلسم نبردن های تراکتور مقابل تیم های تحت هدایت محرم نویدکیا را بشکند. نویدکیا پیش از این شش بار با دو تیم سپاهان و مس رفسنجان مقابل تراکتور قرار گرفته بود که همواره شکست ناپذیر بود و برای اولین بار مقابل پرشورها مغلوب شد.

سرمربی سابق تیم ملی همچنین موفق به کسب دومین پیروزی تاریخ تراکتور در رفسنجان شد. تی‌تی‌ها چهار سال پیش موفق به این کار شده بودند و حالا برای دومین مرتبه مس را در زمین این تیم شکست دادند.

1997