تراکتور - مس رفسنجان؛ همان یک هیچ همیشگی؟

تراکتور - مس رفسنجان؛ همان یک هیچ همیشگی؟

پایگاه خبری فوتبالی - سه دیدار اخیر تراکتور و مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده است.

به‌ گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته چهارم لیگ برتر تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان ، امشب در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت. دو تیمی که نتایج‌ خوبی نگرفته‌اند و به نوعی برای بازگشت به لیگ برتر به نتیجه این بازی چشم دوخته‌اند. تراکتور دو بازی خود در لیگ برتر را باخته و‌ مقابل الشارجه هم ناکام بوده تا شرایط بغرنجی داشته باشد و تیم ساکت الهامی هم از سه بازی خود در لیگ برتر دو امتیاز گرفته تا شرایط خوبی نداشته باشد.

اما از لحاظ آماری وضعیت به نفع تیم رفسنجانی است. نارنجی‌پوشان‌ فصل گذشته موفق شدند تا هر دو دیدار رفت و‌ برگشت را از تراکتور برنده شوند تا آمار خود در تقابل‌های رو در رو را بهتر کنند. از ۶ بازی برگزار شده بین دو تیم، مسی‌ها سه بار پیروز بوده‌اند و دو بار هم تراکتور برنده بوده تا صرفا یک بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. همچنین جالب توجه است که سه دیدار اخیر این تیم با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده و باید دید این سریال تکراری امروز تمام می‌شود یا نه.

اما دو تیم بازیکنان مشترکی هم بین اعضای کنونی دارند. در تیم میهمان ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان مهم‌ترین چهره مشترک است. الهامی اولین بار سرمربی‌گری را با تراکتور آغاز کرده و با این تیم قهرمان جام حذفی هم شده است. حامد لک و داود نوشی صوفیانی هم دو دروازه‌بان سال‌های غیرخصوصی تراکتور بوده‌اند. همچنین میثم تیموری سه فصل قبل با ساکت در تراکتور حضور داشت.

اما تراکتور هم سه بازیکن سابق مس را در اختیار دارد. شجاع خلیل‌زاده مهم‌ترین چهره بین اردوی‌تی‌تی‌هاست که فوتبال خود را به نوعی مدیون رفسنجان است و از این تیم چهره شده است. سیدمهدی حسینی دیگر مسی تراکتوری‌هاست که فصل گذشته در این تیم حضور داشت و امسال از رفسنجان به تبریز آمده است. محمد آقاجانپور مدافع راست قرمزها هم سابقه دوران بازی کوتاهی در لباس نارنجی‌ها را داراست.

1997