سورپرایز دوم استقلال برای هوادارانش؛ اندونگ هم وارد تهران شد! (عکس)

سورپرایز دوم استقلال برای هوادارانش؛ اندونگ هم وارد تهران شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- چند ساعت گذشته برای هواداران استقلال، به صورتی بوده که از دو بازیکن خارجی یکی رسمی و یکی غیررسمی رونمایی شده است. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل باشگاه استقلال اعلام کرد که گائل کاکوتا وینگر کنگویی تیم آمیان فرانسه به استقلال پیوسته و این برای هوداران این تیم که از مدت‌ها قبل منتظر چنین اتفاقی بودند بسیار خوشحال کننده بود. اما این پایان ماجرا نبود. باشگاه استقلال یک سورپرایز دیگر هم برای هوادارانش داشت.

سورپرایز دوم این است که دیدیه اندونگ هافبک گابنی که از مدتی پیش با استقلال وارد مذاکره شده است ساعتی پیش وارد تهران شد و مورد استقبال چند نفر از اعضای این باشگاه قرار گرفت. 

کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار تصاویری از ورود اندونگ به تهران نوشته است: «قرار است فردا (امروز) مذاکرات رسمی باشگاه استقلال با دیدیه اندونگ به صورت جدی انجام و در نهایت مراحل عقد قرارداد با این بازیکن برای حضور در تیم فوتبال استقلال صورت پذیرد.»

اندونگ سابقه بازی در تیم‌های لوریان، دیژون و گنگان فرانسه، ساندرلند و واتفورد انگلیس، ینی مالاتیای ترکیه و الریاض عربستان بازی کرده است. این هافبک 30 ساله از سال 2012 به این سو به طور متناوب برای تیم ملی گابن هم به میدان رفته و در 48 بازی ملی یک گل هم زده است.

مهمترین افتخار اندونگ با پیراهن تیم گنگان رقم خورد. جایی که در فصل 2018-2019 با این تیم فرانسوی به فینال جام حذفی رسید اما در فینال و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک مغلوب استراسبورگ شد. اندونگ در آن مسابقه 120 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

روزمه اندونگ نشان می‌دهد او بازیکن خوب و باکیفیتی است و می‌تواند برای استقلال تبدیل به یک بازیکن کلیدی و کارساز تبدیل شود اما باید دید در استقلال چه نمایشی خواهد داشت. البته عده ای هم هستند که عقیده دارند استقلال می توانست بهتر از اندونگ را هم بگیرد. 

باید دید کاکوتا و اندونگ در استقلال چه نمایشی خواهند داشت.


1359