سوال روز/ آیا قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی استقلال فسخ می‌شود؟

سوال روز/ آیا قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی استقلال فسخ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال خبر از انجام مذاکره برای فسخ قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی این تیم داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال با دو بازیکن بوسنیایی بدون نظر نکونام برای فصل آتی به توافق رسیده و قرارداد آنها را امضا کرده است. دو خریدی که البته مشخص شده از کدام ناحیه به استقلال آمده اند اما حرف و حدیث‌ها در این باره بسیار است.

استقلال، البته از آلمدین زیلیکیچ به صورت رسمی رونمایی کرد منتها گویا قرار شد جواد نکونام نظر نهایی درباره این بازیکن را در اردوی ترکیه بدهد که طبق اخبار غیررسمی، این بازیکن، فصل آینده در استقلال توپ خواهد زد.

درباره ودران کیوسفسکی اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و حتی از او رونمایی هم نشده است. 

مدیرعامل استقلال، امروز به این نکته اشاره کرده که این دروازه‌بان زمانی جذب شده که هنوز تکلیف سیدحسین حسینی مشخص نبود. سمیعی، درباره حرف و حدیثهای زیادی که درباره کیوسفسکی وجود دارد، هیچ توضیحی نداده ولی گفته که استقلال به دنبال قطع همکاری اوست:" تا جایی که می‌دانم نکونام برای حضور وینگر بوسنیایی به نتیجه رسید، اما درباره دروازه بان با توجه به حضور سیدحسین حسینی و پر بودن سهمیه و نه بحث کیفیت پایین دروازه‌بان بوسنیایی، نظر بر این شد که مذاکراتی برای فسخ قرارداد صورت بگیرد." عجیب این است که سمیعی از کیفیت پایین دروازه بان بوسنیایی دفاع می کند درحالیکه همه می دانند که این دروازه بان چه عملکردی در فصل گذشته داشته است. او در 38 بازی فصل گذشته 37 گل خورده است و این آمار مطمئنا آمار بدی نیست اما فرشید هاشم سمیعی برای اینکه مدیران هلدینگ ناراحت نشوند، چنین جمله ای درباره این دروازه بان گفته است!

با توجه به اینکه گفته شده استقلال با کیوسفسکی قرارداد امضا کرده، طبیعتا برای فسخ قرارداد باید با او به توافق برسد که قطعا، جلب رضایت این دروازه بان بوسنیایی، کار راحتی نخواهد بود. شنیده شده که کیوسفسکی با استقلال برای دو فصل یک میلیون دلار قرارداد امضا کرده که البته با قیمت ترانسفر مارکت او که در بهترین حالت فصلی 300هزار دلار است تفاوت فاحشی دارد!

1997