اختصاصی/ کیوسفسکی 170 هزار دلار از استقلال گرفت و فسخ کرد؛ ضرر 10 میلیاردی آبی‌ها با یک قرارداد عجیب!

اختصاصی/ کیوسفسکی 170 هزار دلار از استقلال گرفت و فسخ کرد؛ ضرر 10 میلیاردی آبی‌ها با یک قرارداد عجیب!

پایگاه خبری فوتبالی- فسخ قرارداد وردان کیوسفسکی برای استقلال گران تمام شده است.

به گزارش فوتبالی، هنگامی که وضعیت ماندن یا رفتن سیدحسین حسینی در استقلال مشخص نبود، هلدینگ خلیج فارس بدون هماهنگی با سرمربی تیم یعنی جواد نکونام اقدام به خرید وردان کیوسفسکی کرد. کیوسفسکی کنار آلمدین زیلیکیچ دو بازیکن بوسنیایی بودند که از سوی هلدینگ جذب شدند اما هیچ‌کدام فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکردند.

سیدحسین حسینی پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان در جمع آبی‌های تهران ماندنی شد و دروازه‌بان دوم استقلال یعنی محمدرضا خالدآبادی هم پس از جلسه با نکونام، اعلام کرد در استقلال باقی می‌ماند. همه این موضوعات دست به دست هم داد تا مدیران استقلال به فکر فسخ قرارداد وردان کیوسفسکی باشند و درنهایت برای فسخ با این دروازه‌بان به توافق رسیدند. با توجه به قانون تعداد دقایق حضور یک بازیکن خارجی درون زمین، استقلالی‌ها که می‌دانستند کیوسفسکی قطعا یکی از سهمیه‌های آن‌ها را می‌سوزاند، قید حضور این بازیکن در ایران را زدند.

طبق شنیده های موثق فوتبالی، فسخ قرارداد با کیوسفسکی برای استقلال گران تمام شده و مدیران آبی‌ها برای خلاص شدن از دست او، 170 هزاردلار معادل 10 میلیارد و 200 میلیون تومان به این دروازه‌بان بوسنیایی پرداخت کردند. البته قرارداد او حدود 500 هزار دلار برای یک فصل بود که حالا هلدینگ و باشگاه با پرداخت 170 هزار دلار موفق به راضی کردن او برای جدایی شده اند تا به استقلال بیش از 10 میلیارد تومان خسارت وارد شود. استقلال با اینکه تمام مبلغ قرارداد کیوسفسکی را به او پرداخت نکرده اما آبی‌ها باز هم ضرر کرده‌اند و شاید اگر از همان ابتدا چنین بازیکنی جذب نمی‌شد، این مشکلات هم به وجود نمی‌آمد.

طبق شنیده‌ها، زیلیکیچ هم در مسیر جدایی از استقلال قرار دارد و قاعدتا مدیران استقلال برای خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم، باید برای فسخ با او به‌ توافق برسند. پر واضح است که پروژه جذب بازیکنان بوسنیایی برای استقلال ناموفق بوده و حاشیه این دو نقل‌وانتقال بیش از متن آن بوده است. 

اکنون باید منتظر ماند و دید فسخ با زیلیکیچ چه میزان هزینه روی دست استقلال می‌گذارد؟

5793