آمریکا- برزیل؛ فینالیست های فوتبال زنان المپیک مشخص شدند

آمریکا- برزیل؛ فینالیست های فوتبال زنان المپیک مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- مرحله نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک دیشب برگزار شد و فینالیست های این دوره از مسابقات مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، مرحله نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک دیشب برگزار شد و‌ دو‌ تیم آمریکا و برزیل به فینال مسابقات راه یافتند.

آمریکا- آلمان؛ انتقامی در کار نبود

آمریکا و آلمان نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک را برگزار کردند. این دو تیم در دور گروهی هم با یکدیگر دیدار کردند که آمریکا توانست با نتیجه چهار بر یک آلمان را شکست دهد. اما دیشب آلمان در پی انتقام بود و خوب هم بازی کرد ولی در نهایت این آمریکا بود که توانست با گل سوفیا اسمیت در نیمه اول وقت های اضافه پیروز شود و‌ به فینال راه پیدا کند. آمریکا تا کنون ۴ بار قهرمان المپیک شده است و باید دید می تواند برای بار پنجم هم این عنوان را کسب کند یا خیر.

اسپانیا- برزیل؛ کیش و مات قهرمان جهان

تیم های فوتبال برزیل و اسپانیا هم دومین دیدار مرحله نیمه نهایی فوتبال زنان المپیک را برگزار کردند. این دو‌ تیم هم در مرحله گروهی همگروه بودند که در آنجا اسپانیا با دو گل پیروز شد. دیشب اما اوضاع برای اسپانیا خوب پیش نرفت و آنها با شکست سنگین ۴ بر ۲ مقابل برزیل از رسیدن به فینال المپیک باز ماندند. اسپانیا که پارسال قهرمان جام جهانی زنان شده بود نتوانست قهرمانی المپیک را هم به دست بیاورد تا برزیل برای سومین بار فینالیست شود. البته برزیلی ها در دو فینال قبلی شکست خورده اند. جالب اینجاست حریف برزیل در دو فینال قبلی آمریکا بوده و آنها چند روز دیگر برای سومین بار در فینال المپیک به مصاف هم می روند.


به این ترتیب آمریکا و برزیل باید در فینال فوتبال زنان المپیک با یکدیگر رو به رو شوند و اسپانیا و آلمان هم برای کسب مدال برنز به مصاف هم بروند.

۶۰۰۱