المپیک 2024 پاریس| جدایی سرمربی فوتبال زنان استرالیا

المپیک 2024 پاریس| جدایی سرمربی فوتبال زنان استرالیا

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال زنان استرالیا پس از باخت روز چهارشنبه مقابل آمریکا در مارسی خطاب به بازیکنان و کادرفنی خود درباره جدایی گفت و چند ساعت بعد این تصمیم را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال استرالیا و تونی گوستاوسون متقابلاً توافق کردند که پس از حذف کانگوروها از المپیک، راه خود را از هم جدا کنند و به دوره چهار ساله مربیگری این مربی در تیم ملی پایان دهند.

سرمربی سوئدی فوتبال زنان استرالیا پس از باخت روز چهارشنبه مقابل آمریکا در مارسی خطاب به بازیکنان و کادرفنی خود درباره جدایی گفت و چند ساعت بعد این تصمیم را اعلام کرد.

گوستاوسون در بیانیه ای گفت: این یک افتخار و امتیاز بزرگ بود که توانستم سرمربی استرالیا در چهار سال گذشته باشم. این سفر با تیم لحظات و خاطرات باورنکردنی زیادی داشت که من برای همیشه از آنها یاد خواهم کرد.

وی افزود: برای حمایت فوق‌العاده از بازیکنان باورنکردنی که به من اجازه دادند نقش کوچکی در داستان‌هایشان داشته باشم، از کارکنانم که در هر مرحله در کنار من بودند، از فوتبال استرالیا که از دیدگاه ما برای این تیم حمایت کردند، از خانواده فوتبال استرالیا که من و مردم استرالیا را در آغوش گرفتند، تشکر می‌کنم. فوتبال استرالیا برای همیشه در قلب من خواهد بود و من موفقیت شما را در آینده تماشا خواهم کرد.

1999