فوتبال زنان المپیک/ آمریکا برای برزیل بازی کرد، آلمان برای خودش

فوتبال زنان المپیک/ آمریکا برای برزیل بازی کرد، آلمان برای خودش

پایگاه خبری فوتبالی، دو دیدار آخر گروه B مسابقات فوتبال زنان المپیک امشب به شکل همزمان برگزار شد که با صعود آمریکا و آلمان به پایان یافت.

به گزارش فوتبالی،آخرین دیدار های دور سوم مرحله گروهی فوتبال زنان از گروه B امشب به صورت همزمان برگزار شد و تکلیف دو تیم صعود کننده دیگر به مرحله حذفی مشخص شد.

در این گروه امشب آمریکا به مصاف استرالیا رفت. آمریکایی ها که صعودشان به دور بعد مسجل شده بود می توانستند با ترکیب دومشان به میدان بیایند اما آنها با نفرات اصلی خود حاضر شدند و توانستند با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوند تا به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کنند. استرالیایی ها اگر یک تساوی در این دیدار کسب می کردند می توانستند صعود خودشان به عنوان بهترین تیم سوم را مسجل کنند اما با شکست مقابل آمریکا حالا برزیل به مرحله بعد صعود کرد و استرالیا باید منتظر نتایج گروه A باشد.

آلمان هم امشب کار راحتی داشت و با نتیجه ۴ بر یک زامبیا را شکست داد و به عنوان تیم دوم پس از آمریکا به دور حذفی صعود کرد. زامبیا در سه دیدار ۱۳ گل دریافت کرد که البته نسبت به المپیک قبل کمتر بود. آن ها در المپیک قبل ۱۵ گل در سه بازی دریافت کرده بودند.

اسپانیا، ژاپن، برزیل، آمریکا و آلمان تا به الان صعودشان مسجل شده است و تکلیف سه تیم دیگر تا ساعتی دیگر مشخص می شود.

۶۰۰۱