سپاهان حذف شد، فضای مجازی ترکید؛ این چه خریدهایی است؟

سپاهان حذف شد، فضای مجازی ترکید؛ این چه خریدهایی است؟

سپاهان حذف شد، فضای مجازی ترکید؛ این چه خریدهایی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان عملکرد خوبی برابر شباب الاهلی امارات نداشت و در همان گام اول، شانس خود برای حضور در لیگ نخبگان را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در چارچوب پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب الاهلی امارات رفت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. زردها در این دیدار اصلا عملکرد خوبی نداشتند و شانس حضور در سطح اول مسابقات آسیا را از دست دادند.

خط دفاعی سپاهان استحکام کافی را نداشت و در خط حمله شاهد فرصت‌سوزی مهاجمین بودیم.

زردپوشان اصفهانی در پایان لیگ بیست‌وسوم تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست دادند اما مدیریت این تیم ۷ بازیکن جدید را به اصفهان آورد و هواداران امید داشتند در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، این بازیکنان در نقش قهرمان حاضر شوند.

هنگامی که ترکیب سپاهان برای دیدار با شباب الاهلی مشخص شد، شاهد حضور ۶ بازیکن جدید در تعداد نفرات این تیم بودیم و تنها مهدی لیموچی کار خود را از روی نیمکت آغاز کرد.

قاعدتا اولین بازی و چنین تغییرات گسترده‌ای در بدنه تیم باعث ناهماهنگی می‌شود و دقیقا هم در جریان شکست چهار بر یک زردها شاهد چنین اتفاقی بودیم.

پس از تمام این دیدار، فضای مجازی بابت عملکرد ضعیف خریدهای سپاهان منفجر شد. ظاهرا هواداران از عملکرد خریدهای جدید خود راضی نیستند و آن‌ها را جانشینان مناسبی برای بازیکنان جدا شده نمی‌دانند.

باید دید آیا سپاهان در ادامه راه با خریدهای جدید می‌تواند نظر هواداران را عوض کند یا خیر.

۵۷۹۳