اولین حضور مهدی لیموچی در ترکیب سپاهان؛ دست مورایس باز شد!

اولین حضور مهدی لیموچی در ترکیب سپاهان؛ دست مورایس باز شد!

پایگاه خبری فوتبالی- نام مهدی لیموچی در ترکیب ابتدایی سپاهان برای دیدار با ملوان دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر باید مقابل ملوان قرار بگیرد و زردها در صورت برتری مقابل قوی سپید، آمار ۱۰۰ درصدی برد خود در لیگ بیست‌وچهارم را حفظ می‌کنند.

مهدی لیموچی یکی از خریدهای سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات بود که به دلیل عدم ثبت قرارداد در سازمان لیگ، نام او در لیست نفرات ژوزه مورایس برای سه دیدار ابتدایی دیده نمی‌شد.

لیموچی پیشنهاد پرسپولیس را هم روی میز داشت و رضا درویش به جذب این بازیکن علاقه داشت اما سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، مهدی سپاهان را انتخاب کرد.

سپاهان که مانند فصل گذشته با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود دست‌وپنجه نرم می‌کرد، مهدی لیموچی را از همان ابتدا در اختیار نداشت اما حالا و با گذشت سه هفته نام لیموچی در ترکیب اصلی دیده می‌شود.

دو روز پیش بود که فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه تیم‌های آسیایی موافقت کرد و اکنون حضور لیموچی این نوید را به سپاهانی‌ها می‌دهد که شاید در خط حمله از گذشته زهردارتر باشند.

گفتنی است در ترکیب سپاهان برای تقابل با ملوان نام کامارا و انزونزی دیده نمی‌شود و ظاهرا همچنان برای رونمایی از این بازیکنان باید صبر کرد.

۵۷۹۳