عکس؛ گولر در حال یادگرفتن از بازیکنی که 20 سال از او بزرگ‌تر است

عکس؛ گولر در حال یادگرفتن از بازیکنی که 20 سال از او بزرگ‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر در اردوی پیش فصل رئال مادرید در آمریکا مورد توجه قرار گرفته است چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش در آورده است و نشان داده است که یک بازیکن با استعداد است.

به گزارش فوتبالی ، آردا گولر در بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا، که با باخت دو بر یک مادریدی ها همراه بود، یک پاس گل از روی ضربه کرنر داد. گولر در این بازی روی یک صحنه برای استفاده کردن از ضربه ایستگاهی، با لوکا مودریچ مشورت می کند. در حقیقت به نظر می رسد که آردا گولر در حال یاد گرفتن از لوکا مودریچ است.

مودریچ که به نظر می رسد آخرین فصل حضورش را در رئال مادرید شروع می کند، در حال حاضر نزدیک به 39 سال سن دارد. این در حالی است که آردا گولر 19 ساله است. در حقیقت آردا گولر بیست سال از لوکا مودریچ کوچک تر است و با توجه به این که گولر هم یک هافبک هجومی است، در حال یادگیری از لوکا مودریچ است و می خواهد تجربیات او را به دست بیاورد.

این قضیه که گولر و مودریچ بیست سال اختلاف سنی دارند و در رئال مادرید هم‌تیمی هستند، به خوبی می تواند نشان بدهد که لوکا مودریچ در سطح اول دنیای فوتبال یک دوران حرفه ای بسیار طولانی داشته است.

1471