عکس؛ خانواده آردا گولر و تماشای اولین بازی او در رئال مادرید

عکس؛ خانواده آردا گولر و تماشای اولین بازی او در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آردا گولر اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد و نکته جالب این که خانواده این استعداد ترکیه ای برای دیدن اولین بازی اش در رئال مادرید راهی اسپانیا شده بودند و به ورزشگاه خانگی تیم آراندینا رفته بودند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در اولین دیدار خود در کوپا دل ری به مصاف تیم آراندینا رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد این تیم بگذرد و به دور بعدی رقابت های جام حذفی اسپانیا صعود کند. در این بازی آردا گولر از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید قرار گرفته بود و حدود 60 دقیقه بازی کرد و سپس با فدریکو والورده تعویض شد. گولر در این بازی نتوانست گلزنی کند اما بالاخره طلسم بازی نکردنش برای رئال مادرید شکسته شد و از شر مصدومیت ها نجات پیدا کرد.

پدر آردا گولر یعنی اومیت گولر به همراه مادر و برادر این بازیکن برای دیدن بازی او به ورزشگاه خانگی تیم آراندینا رفته بودند و اولین بازی استعداد ترکیه ای در رئال مادرید را از نزدیک در هوای سرد اسپانیا دیدند. آردا گولر در ترکیه و در شهر آنکارا در کنار خانواده اش بزرگ شده است و در تابستان 2023 به رئال مادرید پیوسته است تا در دوران حرفه ای خود پیشرفت کند.

1470