عکس؛ تمرینات بوکس بازیکن بارسلونا که در یورو 2024 مصدوم شد

عکس؛ تمرینات بوکس بازیکن بارسلونا که در یورو 2024 مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2024 بود که پدری دچار مصدومیت شد و از آن جا به بعد نتوانست به کار خود ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در روز های گذشته، پدری پس از این که استراحت کرد، ریکاوری و تمرینات خود را در کمپ باشگاه بارسلونا استارت زده است تا بتواند برای فصل جدید آماده باشد و در ترکیب تیم هانس دیتر فلیک قرار بگیرد.

به تازگی تصویری از پدری منتشر شده است که نشان می دهد که او در تمرینات بدنسازی خود، بوکس هم کار کرده است و تمرین بوکس هم داشته است.

برخی از هواداران بارسلونا به این تصویر واکنش جالبی نشان داده اند و به شوخی گفته اند که او می خواسته در رقابت های بوکس المپیک 2024 به عنوان نماینده اسپانیا حضور پیدا کند. برخی ها هم کاهش وزن پدری را مورد توجه قرار داده اند و گفته اند که از لحاظ ظاهری مشخص است که پدری کاهش وزن داشته است و حالا با این تمرینات بدنسازی به دنبال عضله سازی است تا دوباره قوای بدنی خود را به دست بیاورد.

یک هافبک درگیری های زیادی در وسط میدان دارد و باید از لحاظ بدنی روی فرم باشد تا در مقابل هافبک ها و بازیکنان حریف از لحاظ بدنی کم نیاورد.

1471