عکس؛ نتیجه بدنسازی‌های هافبک بارسلونا طی دو سال اخیر

عکس؛ نتیجه بدنسازی‌های هافبک بارسلونا طی دو سال اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو گونزالز لوپز که با نام "پدری" شناخته می شود، هافبک 19 ساله بارسلونا است که از وقتی که به تیم اصلی بارسلونا اضافه شده بسیار بر سر زبان ها افتاده است به خصوص اینکه او از بازیکنانی بوده که بیشترین تعداد بازی را طی دو سال اخیر انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، پدری از تابستان 2020 بود که به تیم اصلی بارسلونا اضافه شد. او در فصل 2019/20 در لاس پالماس حضور داشت و پس از آن بود که به بارسلونا پیوست و از آن زمان به بعد هنوز در جمع آبی و اناری ها حضور دارد.

هافبک بارسلونا در ابتدای دوران حضور در بارسلونا یعنی در فصل 2020/21، بازیکنی نسبتا لاغر بود. با توجه به تعداد زیاد بازی هایی که او انجام داد، به نظر می رسید که باید تغییراتی را از لحاظ بدنی برای خود به وجود بیاورد چرا که بدن او باید در سن کمی که داشت، بتواند کشش لازم را داشته باشد. پدری در دو سال اخیر جدا از تمریناتی که در بارسلونا داشته است، تمرینات بدنسازی را هم به طور جدی پیگیری کرده است و در تصویری که به تازگی از پدری منتشر شده است می توانیم ببینیم که این تمرینات بدنسازی به وضوح روی پدری اثر گذاشته و او را عضلانی کرده است.

1470