رونمایی پسرطلایی بارسلونا از جایزه ویژه‌اش پیش از اولین شکست ژاوی(عکس)

رونمایی پسرطلایی بارسلونا از جایزه ویژه‌اش پیش از اولین شکست ژاوی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته شانزدهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه یک بر صفر مقابل رئال بتیس شکست خورد تا بدین ترتیب اولین باخت ژاوی هرناندز در بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، پیش از شروع بازی بارسلونا و رئال بتیس، پدری گونزالز، بازیکن جوان و 19 ساله بارسلونا که رکورددار بازی در تورنمنت های مختلف در این سال نیز هست، از جایزه ویژه خود که چند روز پیش در مراسم توپ طلا آن را به دست آورد، رونمایی کرد و در ورزشگاه نیوکمپ آن را به هواداران بارسلونا نشان داد.

پدری موفق شد در مراسم توپ طلای امسال از طرف نشریه فرانس فوتبال جایزه کوپا را که مربوط به بهترین بازیکن جوان سال است به دست بیاورد و بدین ترتیب بارسلونا هم یک جایزه ویژه در این مراسم داشته باشد. لیونل مسی که توپ طلا را برد دیگر بازیکن بارسا نیست و آن را در پاریسن ژرمن به دست آورد چرا که مسی در تابستان گذشته بارسا را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد.

پدری پیش از شروع بازی بارسا و رئال بتیس از جایزه خود مقابل هواداران رونمایی کرد و آن ها را در ورزشگاه نیوکمپ خوشحال کرد اما روند بازی به شکلی پیش رفت که بارسلونا در نهایت این بازی را باخت و کام هواداران این تیم تلخ شد.

1470