گاریدو و علاقه به بازی با دو مهاجم؛ آل‌ کثیر و علیپور کافی نیستند!

گاریدو و علاقه به بازی با دو مهاجم؛ آل‌ کثیر و علیپور کافی نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی - خوان کارلوس گاریدو در تمرینات اخیر پرسپولیس و همچنین بازی‌های دوستانه، از دو مهاجم به‌صورت همزمان استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی، سیستم مورد علاقه گاریدو در فوتبال آفریقا 3-3-4 بود و یا این چینش تیم‌های خود را راهی زمین می‌کرد اما طبق شنیده‌ها، گاریدو در ایران تغییر رویه خواهد داد. مهدی عبدی پس از چند جلسه تمرین با قرمزپوشان پایتخت با تصمیم گاریدو از تیم کنار گذاشته شد. سرمربی اسپانیایی صراحتا به مدیریت اعلام کرد علاقه‌ای به همکاری با عبدی ندارد و برای همین این بازیکن جوان در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت. 

عبدی هنوز موفق نشده رضایت خود را از پرسپولیس بگیرد و دلیل این موضوع، حساسیت رضا درویش روی مقصد بعدی این بازیکن است و مدیرعامل فعلی قرمزپوشان پایتخت اصلا علاقه ندارد این بازیکن به تیم‌هایی مانند سپاهان، استقلال و تراکتور بپیوندد. 

با جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس، گاریدو تنها دو مهاجم تخصصی دارد؛ عیسی آل‌کثیر و علی علیپور. طبق شنیده‌ها سرمربی پرسپولیس می‌خواهد با سیستم 2-4-4 بازی کند و با استناد به این موضوع، پرسپولیس حداقل به یک مهاجم دیگر نیاز دارد.

سرنوشت سهمیه‌های خارجی پرسپولیس مشخص نیست و هنوز به‌شکل رسمی اعلام نشده آیا این تیم می‌تواند با دو بازیکن خارجی قرارداد ببندد یا نه. اگر سهمیه‌های پرسپولیس احیا شوند، این باشگاه می‌تواند یک مدافع چپ و یک مهاجم خارجی باکیفیت جذب کند اما در غیر اینصورت مدیریت باشگاه باید مذاکره با گزینه‌های داخلی را شروع کند. 

طبعا وقتی در سیستم گاریدو حضور دو مهاجم به چشم می‌خورد، این سرمربی نیاز به گزینه تعویض هم دارد و ممکن است دست خالی گاریدو در این پست، برای قرمزها گران تمام شود. این احتمال هم وجود دارد که گاریدو باتوجه به نبود ابزار، سیستم خود را به 1-3-2-4 تغییر دهد البته رخ دادن این اتفاق باتوجه به تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس بعید است اما غیرممکن هم نیست. اکنون باید منتظر ماند و دید درنهایت چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ‌دهد و آیا لیست قرمزها برای حضور قدرتمند در آسیا بسته می‌شود یا نه.

5793