علی علیپور به ترکیب اصلی رسید؛ آل‌کثیر نیمکت‌نشین شد!

علی علیپور به ترکیب اصلی رسید؛ آل‌کثیر نیمکت‌نشین شد!

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور در مصاف با فولاد از ابتدا درون ترکیب پرسپولیس حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر باید برابر فولاد قرار بگیرد و این دیدار برای قرمزها اهمیت بالایی دارد چراکه هم سه امتیاز مسابقه را می‌خواهند و هم مصاف به سرمربی سابق یعنی یحیی گل‌محمدی هیجان این مسابقه را دوچندان کرده است.

خوان کارلوس گاریدو در دیدار ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم و مصاف با ذوب‌آهن، قرمزها را با آرایش ۲-۴-۴ روانه زمین کرد و شاهد حضور همزمان علی علیپور و عیسی آل‌کثیر در ترکیب پرسپولیس بودیم. مهاجمین قرمزهای تهران در دیدار با ذوبی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و درنهایت تک‌گل تیم گاریدو از سوی سعید صادقی وارد دروازه پیام پارسا شد.

هفته دوم اما چینش پرسپولیس برای تقابل با تراکتور تغییر کرد و این بار شاهد آرایش ۱-۳-۲-۴ بودیم. آرایشی که باز هم جواب نداد تا قرمزها مانند دیدار‌ اول به تساوی یک - یک رضایت دهند.

گاریدو در مصاف با تراکتور آل‌کثیر را به علیپور ترجیح داد اما باز هم خبری از گلزنی مهاجمان پرسپولیس نبود تا قرمزها وارد بحرانی جدی در خط حمله خود شوند.

پرسپولیس باید در هفته سوم لیگ برتر برابر فولاد قرار بگیرد و چینش قرمزپوشان پایتخت مانند مصاف با تراکتور ۱-۳-۲-۴ است اما این بار علی علیپور فیکس است و عیسی آل‌کثیر‌ کار خود را از روی نیمکت آغاز می‌کند. گاریدو هنوز به چینش ثابتی در ترکیب خود نرسیده و باید دید آیا در هفته سوم پرسپولیس مقابل فولاد یحیی موفق به کسب پیروزی می‌شود یا نه.

۵۷۹۳