عیسی آل‌کثیر اولویت گاریدو؛ وقتی علی علیپور آماده نیست!

عیسی آل‌کثیر اولویت گاریدو؛ وقتی علی علیپور آماده نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور از فرم ایده‌آل‌ خود فاصله زیادی دارد و اکنون عیسی آل‌کثیر نزد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه یکی از مهاجمان سابق خود یعنی علی علیپور را جذب کرد. علیپور سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت و بهترین گلزن تاریخ قرمزها در لیگ برتر است.

هواداران پرسپولیس امید داشتند با حضور علیپور خط حمله تیم محبوبشان زهردار شود اما ظاهرا علی از فرم ایده‌آل خود فاصله زیادی دارد.

دیدار اول پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم برابر ذوب‌آهن؛ خوان کارلوس گاریدو از علیپور و عیسی آل‌کثیر در ترکیب اصلی استفاده کرد اما هر دو بازیکن موفق به گلزنی نشدند تا تک‌گل قرمزها از سوی سعید صادقی وارد دروازه پیام پارسا شود.

در دیدار دوم برابر تراکتور اما شرایط تغییر کرد و سرمربی اسپانیایی تنها از عیسی در ترکیب اصلی بهره برد و علیپور روی نیمکت قرار داشت. در این بازی هم خبری از گلزنی مهاجمان پرسپولیس نبود تا قرمزها در همین ابتدای فصل با فقر گلزنی مواجه شوند.

طبق شنیده‌ها، علی علیپور فاصله زیادی تا آمادگی صد درصدی دارد و برای همین اکنون عیسی آل‌کثیر به او ترجیح داده می‌شود. مدیران پرسپولیس به‌دستور گاریدو دنبال یک مهاجم خارجی باکیفیت هستند اما مشخص نیست در چه زمانی این بازیکن به نفرات سرمربی اسپانیایی اضافه می‌شود.

به هر روی علیپور دیگر آن گلزن باالفطره نیست و باید دید آیا می‌تواند به روزهای خوب خود برگردد یا نه.

۵۷۹۳