شرط ستاره فرانسوی برای پیوستن به سپاهان؛ انزونزی کنسل می‌شود؟

شرط ستاره فرانسوی برای پیوستن به سپاهان؛ انزونزی کنسل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی-  استیون انزونزی برای پیوستن به سپاهان شرط گذاشته است و مشخص نیست او با این باشگاه به توافق برسد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در بازار تابستانه فعالیت خوبی داشته و بازیکنان جوانی جذب کرده است اما در این بین هنوز خبری از توافق با بازیکنان خارجی نیست. زردپوشان اصفهانی فردا درحالی به مصاف شباب الاهلی امارات می‌روند که فقط دو بازیکن خارجی به نام‌های برایان دابو و وحدت هنانوف را در اختیار دارند.

چند روزی است نام استیون انزونزی فرانسوی که سابقه قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی کشور خود دارد، پیرامون سپاهان مطرح می‌شود. زردها با این بازیکن مذاکراتی داشته‌اند و مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان روی جذب این هافبک 35 ساله اصرار دارد اما ظاهرا انزونزی برای حضور در سپاهان، برای مدیران این تیم شرط گذاشته است.

استیون انزونزی در صورتی به ایران می‌آید، که خواسته‌اش عملی شود و اگر اتفاق دیگری رخ دهد، باید او را منتفی بدانیم. به هر روی انزونزی اکنون تیمی ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود و برای بازیکنی که در بازار مشتری خاصی ندارد، حضور در سپاهان فرصت ویژه‌ای محسوب می‌شود. اکنون باید دید آیا انتقال این بازیکن فرانسوی به سپاهان نهایی می‌شود یا  خیر.

5793