شوک به هواداران سپاهان؛ استیون انزونزی کنسل شد!

شوک به هواداران سپاهان؛ استیون انزونزی کنسل شد!

پایگاه خبری فوتبالی- حضور ستاره فرانسوی در ایران منتفی شده و دیگر خبری از استیون انزونزی در سپاهان نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان پس از پایان لیگ برتر با جدایی تعدادی از بازیکنان مهم خود مواجه شد و زردها در این راه، 7 بازیکن لیگ برتری را برای تقویت خود و البته حضور قدرتمند در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا جذب کردند. طلایی‌پوشان با محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، صالح حردانی، حسین گودرزی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و جواد آقایی‌پور به کار خود در مسیر جذب بازیکنان داخلی پایان دادند. 

سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برابر شباب الاهلی امارات با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خورد و این اتفاق درحالی رخ داد که زردها جز برایان دابو، بازیکن خارجی دیگری نداشتند. پیش از حضور سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، نام استیون انزونزی پیرامون این باشگاه شنیده می‌شد اما طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی این اتفاق در گروی دو شرط بود که هر دو شرط هم انجام نشدند. انزونزی علاقه داشت در لیگ نخبگان آسیا بازی کند و هنگامی که زردها نتوانستند مجوز حضور در مرحله گروهی را کسب کنند، این ستاره فرانسوی قید حضور در ایران را زد، موضوع بعدی هم به رقم قرارداد این بازیکن برمی‌گشت که مبلغ درخواستی او با توان مالی سپاهان سازگار نبود.

به هر روی حضور استیون انزونزی تا این لحظه منتفی است و مشخص نیست سپاهان قصد دارد بار دیگر با این بازیکن مذاکره کند یا خیر اما باید قبول کرد حضور انزونزی در ایران بعید است و زردها باید به‌دنبال گزینه‌های دیگری برای تقویت خط هافبک خود باشند.

5793